فرمانده انتظامی کیش:
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی جزیره کیش گفت: به منظور افزایش سرعت عمل و نتیجه بخش تر بودن ماموریت ها ایجاد بسترهای هوشمندسازی پلیس دریابانی تسریع شود .
کد خبر: ۱۰۰۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 14 October 2021

سرهنگ علی اصغر جمالی روز پنجشنبه در همایش مرزبانان و بومیان جزیره کیش با اشاره به شعار محوری پلیس هوشمند، امنیت پایدار اظهار داشت: تامین امنیت پایدار یکی از مهمترین وظایف و ماموریت ها و اولویت های پلیس های تخصصی ناجا است.

وی اضافه کرد: با توجه به توسعه روز افزون ابزارها هوشمندسازی مهمترین رکن موفقیت تمام ارکان نیروی انتظامی در ماموریت های محوله است و در این بین برای ارتقای کمی و کیفی و نتیجه بخش تر بودن ماموریت های دریابانی این مهم در جزیره کیش نیز باید انجام شود.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی جزیره کیش با بیان اینکه این مهم از طریق سلسه مراتب پلیس مرزبانی و دریابانی کشور در حال پیگیری است افزود: انتظار می رود برای موفقیت بیشتر در ماموریت های کلان با حمایت مسوولان کشور و ماموریت های منطقه ای با حمایت مسوولان جزیره این مهم به عنوان رکن توسعه امنیت پایدار محقق شود.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم و حضور بومیان در کنار مرزبانان یک افتخار برای مجموعه نیروی انتظامی است گفت: مرزبانان واقعی این سرزمین مرزنشینان و افراد ساکن در آن هستند که همواره همراه و حامی نیروهای انتظامی در تامین امنیت بوده‌اند.

جمالی افزود: برخورد با قاچاقچیان و صیادان غیر مجاز با هدف حمایت از تولید کنندگان داخلی و صیادان قانونمند بیش از گذشته در دستور کار مرزبانان قرار گرفته است و این روند را با حمایت بیشتر مرزنشینان و بومیان تقویت خواهیم کرد.

در این آیین از شیح یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن جزیره کیش به نمایندگی از بومیان جزیره کیش به علت همکاری و همسویی بومیان با نیروی انتظامی در تامین امنیت پایدار قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار