ایمنی بازارها، توجه به ضوابط شهرسازی در ساخت بازارهای جدید وتسهیل شرایط فعالیت تجار و بازاریان محور همکاری های شرکت عمران آب و خدمات با جامعه بازاریان است.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹ 15 October 2021

 

ایمن سازی بازارها و بهسازی فضاهای تبلیغاتی و خدماتی در مراکز تجاری کیش

 

به گزارش تابناک جزیره به نقل از روابط عمومی شرکت عمران ، آب و خدمات ، در نشستی با حضور عبدالنبی شرفی رییس هیات مدیره و مدیر عامل ، معاونان و مدیران این شرکت و رحمان سادات نجفی رییس جامعه بازاریان و بازرگانان کیش شرایط فعالیت ایمن بازاریان و چگونگی ارائه خدمات استاندارد در مراکز تجاری شهروندان بررسی شد.
عبدالنبی شرفی در این نشست با تاکید بر اینکه رعایت ضوابط ایمنی در ساخت بازارها و محوطه سازی و پارکینگ مراکز خدماتی و تجاری باید با شان کیش منطبق باشد گفت : شرکت عمران ، آب و خدمات در زمینه استاندارد سازی خدمات بازارها و ایجاد مراکز جدید تجاری با جامعه بازاریان همکاری می کند.
شرفی با بیان ضرورت بهره مندی بازارها از سیستم های پیشرفته اعلام و اطفاء حریق گفت: مدیریت این مراکز تجاری و خدماتی باید در روند نوسازی بازارهای قدیمی و یا ساخت بازارهای جدید به مبحث ایمنی توجه جدی داشته باشند . ما نیز در کنار سیاست های حمایتی برای افرادی که به مقوله ایمنی توجه جدی دارند با همراهی جامعه بازاریان بر روند استاندارد سازی بازارها نظارت گسترده تری اعمال می کنیم.
وی با اشاره به اهمیت زیبایی نمای بازارها و آراستگی فضای تبلیغاتی مراکز تجاری در زیبای بصری فضای شهری  خواستار توجه بیشتر مدریت بازارها به این مقوله و همچنین استانداردهای ایمنی شد و گفت : در برخی بازارها شاخص های ایمنی بخوبی رعایت نشده و مدیریت این مجموعه ها باید برای بهسازی و رعایت استانداردها تلاش کنند تا شاهد بروز آتش سوزی نباشیم و یا در هنگام بروز این اتفاقات خسارات کمتری به مجموعه وارد شود.
مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات افزود:  تجهیزآتش نشانی به پیشرفته ترین امکانات در جهت حفظ ایمنی شهروندان و کاهش خسارات در مواقع بروز آتش سوزی از طریق مهار سریع و بموقع آتش راهکاری است که خوشبختانه در شرکت عمران،آب و خدمات اجرایی شده است.
رحمان سادات نجفی رییس جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نیز در این نشست با اشاره به ضرورت تدوین شیوه نامه ای با هدف الزام تمامی بازارها به رفع مشکلات ایمنی طبق برنامه زمانبندی گفت : تشکیل کارگروه های آموزشی تخصصی برای صنوف مختلف با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای و موسسه علوم وفنون کیش و  اعطای گواهی مهارت که با کمترین هزینه اجرا شد گام موثری در جهت ارتقای توانمندی های بازاریان و صاحبان صنوف و افزایش ضریب ایمنی افراد بود.
رییس جامعه بازاریان همچنین با اشاره به بروز آتش سوزی در برخی بازارهای کیش در یک سال گذشته گفت : اگرچه سیاست گذاری و مدیریت فضای داخلی بازارها بر عهده هیات مدیره هر مجموعه است اما جامعه بازاریان با هدف کاهش حوادث و بهبود سطح ایمنی افراد و غرفه ها ، ضمن تاکید بر همکاری با شرکت های خبره و مجهز در عرصه اطفاء و اعلام حریق ، برای بهسازی امکانات ایمنی غرفه ها نیز نظارت دقیق تری اعمال میکند.
وی با بیان اینکه همکاری شرکت عمران ، آب و خدمات با جامعه بازاریان در زمینه تمدید و صدور پایان کار برای بازارها و مراکز خدماتی جدید در کنار نظارت دقیق بر رعایت ضوابط شهر سازی سبب می شود شرایط فعالیت بازاریان تسهیل شده و فضای کسب و کار نیز رونق بگیرد اظهار داشت : جامعه بازاریان نیز با تلاش برای کنترل برندها و بهبود کیفیت کالاهای عرضه شده در بازارها برای افزایش رضایتمندی ساکنان و گردشگران و حفظ جایگاه جزیره کیش به عنوان یک مقصد مطلوب گردشگری تلاش می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار