دبیر ستاد هم اندیشی برگزاری روز کیش، گفت: برای تداخل نداشتن برنامه‌ها بهتر است یک بازه زمانی سه روزه برای بزرگداشت روز کیش در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵ 15 October 2021

به گزارش تابناک جزیره، رضا اردلان افزود: قاعده برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای است که ایده پردازی‌ها و پیشنهادات در ستاد مطرح شود و حوزه‌های مختلف با ارائه مطالب خود با جلب نظر اعضای ستاد نسبت به اجرای آن اقدام کنند.

دبیر ستاد هم اندیشی برگزاری روز کیش تصریح کرد: نظرات در جلسات و کمیته‌های کوچکتر بررسی و پیگیری می‌شود و تمامی بهره برداری‌های عمرانی، افتتاح پروژه‌های بخش خصوصی، اجرای برنامه‌هایی با آداب و رسوم بومیان کیش، برنامه‌های فرهنگی و فعالیت موسسات و شرکت‌های وابسته به سازمان، همچنین رونمایی از طرح‌هایی که اتمام آن‌ها تا پایان سال تخمین زده شده است در ویژه برنامه‌های روز کیش گنجانده خواهد شد.

اردلان در ادامه تکریم نام آوران کیش، ارائه بن کارت استفاده رایگان گردشگران از وسایط حمل و نقل عمومی، برنامه‌های توسعه سلامت و معاینات رایگان پزشکی، مانور حمل و نقل شهری و شناورها، همچنین برپایی نمایشگاه‌های عکس و صنایع دستی را از جمله برنامه‌های اجرا شده در سال‌های پیش بر شمرد و امسال نیز در روز کیش در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی بر تاثیر اطلاع رسانی‌های صحیح به موقع تاکید کرد و افزود: تبلیغات و اطلاع رسانی مطلوب روز کیش شرایطی را فراهم می‌کند که فعالان و سرمایه گذاران بتوانند با استفاده از فرصت پیش آمده از آورده خود به بهترین شکل بهره ببرند.

مدیر امور فرهنگی و آموزشی معاونت اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: در رهگذر روز کیش یک هویت بخشی منطقه‌ای ایجاد خواهد شد و از سویی نیز می‌توانیم دستاورد‌های بزرگ فرهنگی، هنری و گردشگری داشته باشیم و ظرفیت‌های کیش را به مردم ایران و به ویژه کشور‌های منطقه معرفی و به نوعی برند سازی کنیم.

وی گفت: گفت: برنامه‌های اجرا شده در سال‌های قبل از غنای بالایی برخوردار بوده و این روز بر اساس سه مولفه اعتدال آب و هوایی، پیک سفر‌های زمستانی و فصل نزولات آسمانی انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه سال‌های گذشته تمامی بخش‌های دولتی و غیر دولتی در برپایی این رویداد سهیم بودند و فعالیت‌های مطلوبی ارائه کردند افزود: امسال نیز پس از رایزنی‌های مختلف با صاحبنظران، اندیشمندان و سرمایه گذاران برنامه ریزی‌ها انجام خواهد شد.

رضا اردلان گفت: بسیاری از عزیزان به صورت خودجوش مایل به تثبیت روز کیش و اجرای برنامه‌های متنوع در سال‌های بعد هستند تا تقویمی از این رویداد به یادگار بماند و در گذر زمان با مشارکت عمومی به وضعیت جامع و تعالی برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار