کد خبر: ۱۰۰۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ 17 October 2021

جزیره زیبای کیش یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است؛ به همین دلیل صنعت توریسم و هتل‌داری در این جزیره رونق بسیاری دارد. در نتیجه در جزیره کیش شاهد تنوع بالای هتل‌ها از نظر کیفیت ارائه خدمات و سرویس‌دهی، دوری و نزدیکی به ساحل، تعداد ستاره‌ها و... هستیم.

با توجه به این موضوع در مطلب امروز ما بهترین هتل‌های کیش را که می‌توانید در سفر به نگین خلیج فارس رزرو کنید به شما معرفی می‌کنیم. اگر قصد سفر به این جزیره زیبا و رزرو هتل های کیش را دارید، خواندن این مطلب را به شما توصیه می‌کنیم.

 

درباره کیش

جزیره‌ای در جنوب ایران واقع در استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه با مساحت 91.5 کیلومتری مربع یکی از قطب‌های گردشگری ایران و خاورمیانه محسوب ‌می‌شود.

جزیره کیش در مجاورت خلیج زیبای فارس  با ساحل‌های صخره‌ای مرجانی و خط ساحلی طولانی دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است که حتی با آب و هوای نیمه استوایی و خشک خود مورد توجه گردشگران از سراسر جهان قرار گرفته است.

این جزیره زیبا دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که کشتی یونانی از معروف‌ترین آنهاست. کشتی یونانی حدود 55 سال است در روستای یاغو کیش به گل نشسته است. بیشتر گردشگران عکسی درغروب جزیره با این کشتی به یادگار دارند. کشتی یونانی  در ساحل جنوب غربی کیش است.

کاریز یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری کیش است که با قدمتی 2500 ساله یکی دیگر از جاذبه های کیش است.

آب انبار سنتی کیش با معماری زیبا ، باغ پرندگان با 57 گونه پرنده و حیوانات دیگر از سراسر جهان، پارک دلفین‌ها در جنوب شرقی جزیره ، ساحل مرجانی جزیره، اسکله تفریحی کیش، شهر قدیمی حریره، پارک آبی اقیانوس مخصوص بانوان و.... از دیگر جاذبه‌های گردشگری جزیره است.

قبل از رزرو هتل های کیش این مطلب را بخوانید

هتل داریوش

داریوش یکی از معروف‌ترین هتل‌های جزیره زیبای کیش است. این هتل 5 ستاره با معماری شبیه تخت جمشید در شمال شرقی کیش بنا شده است. هتل زیبای 4 طبقه‌ای که در نزدیکی ساحل با 184 اتاق و سوئیت رو به دریا و رو به باغ با امکانات استاندارد هتل‌های 5 ستاره به مسافران سرویس‌دهی می‌کند.

این هتل دارای دو رستوران در طبقه همکف هتل، دو کافی‌شاپ است که یکی در محوطه داخلی هتل و دیگری در کنار استخر، پذیرای مهمانان هتل است. هتل داریوش دارای یک سالن تشریفات ویژه (لانژ) است که مخصوص مهمانان سوئیت‌ها و اتاق‌های لوکس دریا هتل داریوش است.

از امکانات تفریحی و رفاهی قابل توجه این هتل معروف می‌توان به زمین تنیس با امکانات کامل، باشگاه پینت بال ،استخر روباز مخصوص بانوان و آقایان با منظره زیبا، باشگاه بدنسازی و سالن‌های ماساژ، آرایشگاه مخصوص آقایان و... اشاره کرد.

اسکله تفریحی، بولینگ مریم، پارک تفریحی ساحلی مرجان، مراکز خرید سارینا، مرکز تجاری کیش، پردیس 1 و 2 نزدیک این هتل واقع شده است. اگر قصد رزرو هتل های کیش و ثبت خاطره‌ای دلچسب از اقامت در این جزیره را دارید، هتل داریوش گزینه مناسبی برای شماست.

قبل از رزرو هتل های کیش این مطلب را بخوانید

هتل مارینا پارک

هتل 5 ستاره مارینا پارک در سواحل مرجانی زیبای جزیره کیش و در مجاورت برج‌های دوقلوی بلوار مرجان قراردارد. این هتل دارای اتاق و سوئیت‌هایی با منظره دریا و پارک است. اتاق‌های دبل دریا و دبل پارک-توئین دریا و توئین پارک و سوئیت‌های  تک خواب و دو خواب و سوئیت رویال که همگی مجهز به تجهیزات استاندارد هستند تجربه سفری دلنشین در کنار سواحل خلیج فارس را برای گردشگران فراهم کرده است.

نزدیکی هتل به ساحل و مراکز خرید و برخی از جاذبه‌های دیدنی جزیره از دیگر ویژگی‌های این هتل لوکس است.

رستوران لوتوس هتل با محیطی زیبا با منویی متنوع ازغذاهای ایرانی و فرنگی در کنار کافی‌شاپ‌های تی‌بار و مارین در لابی‌های طبقه اول و دوم هتل  پذیرای میهمانان هتل است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به مرکز آموزش ورزش‌های آبی (آموزش کایت بردینگ و غواصی)، سالن اسپا و سالن ورزش و استخر اشاره کرد. اگر قصد اقامتی شیرین در این جزیره زیبا و رزرو هتل های کیش را دارید ما به شما اقامت در هتل مارینا پارک را پیشنهاد می‌دهیم.

قبل از رزرو هتل های کیش این مطلب را بخوانید

هتل ترنج

یکی دیگر از هتل‌های معروف جزیره کیش هتل ترنج است. این هتل در سال 1394 با طراحی خاص بته جقه روی آبهای نیلگون خلیج فارس ساخته شده است. هتل ترنج با 100 سوئیت درمتراژ‌های 40،60 و120 متری با کف شیشه‌ای و بالکن منظره‌‌ای زیبا از خلیج فارس برای اقامت شما در این هتل به تصویر می‌کشد. سوئیت‌های هتل هم توسط اسکله چوبی به هم متصل شده است.

تجربه صرف غذا روی دریا  در رستوران خورشید هتل ترنج نیزبسیار دلنشین خواهد بود. رستوران ساحلی، کافه گلف، کافی‌شاپ ساحلی،لمکده ساحلی سنتی، استخر، سونا و جکوزی،  سالن بازی ساحلی، سالن ماساژ و... از دیگر امکانات این هتل لوکس است.

اگر قصد رزرو هتل‌ های کیش و ثبت تجربه‌ای خاص از اقامت در دل دریا را دارید پیشنهاد ما به شما هتل ترنج است.

 

هتل شایان

هتل 5 ستاره شایان از معروف‌ترین هتل‌های جزیره کیش است. این هتل از نظر موقعیت قرارگیری در جزیره کیش در بهترین منطقه کیش واقع شده که فاصله آن با مجموعه‌های تجاری مهم و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره بسیار نزدیک است. همچنین بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره نیز در نزدیکی هتل شایان قرار گرفته است؛ پس اگر در سفر به کیش در هتل شایان اقامت کنید، ضمن دسترسی سریع به مراکز خرید به اسکله زیبای کیش و پیست دوچرخه سواری نیز نزدیک هستید. اتاق‌های هتل شایان را انواع تک نفره و توئین رو به دریا، رو به جزیره و سوئیت‌های ساحلی تشکیل داده‌اند.

هتل 5 ستاره شایان دارای رستوران‌ و کافی‌شاپ‌هایی با انواع غذا و نوشیدنی، سالن بدنسازی، جکوزی و... است.

 

هتل ویدا

یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره جزیره کیش، هتل ویدا است که 4 سال از تاسیس آن می‌گذرد. هتل ویدا در 10 طبقه با 144 اتاق در بلوار موج و نزدیک ساحل و مراکز خرید جزیره کیش واقع شده است. این هتل 5 ستاره با توجه به مو قعیت قرارگیری خوبی که دارد گزینه مناسبی برای رزرو هتل های کیش است.

هتل ویدا دارای اتاق‌هایی با ویوی دریا و جزیره و سوئیت‌های دنج و راحت است.

از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، پارک کودک، زمین ورزش و ... اشاره کرد.

ما در این مطلب 5 هتل لوکس و محبوب کیش را به شما معرفی کردیم. اگر قصد سفر، چه سفر کاری و چه تفریحی به جزیره و رزرو هتل های کیش را داشتید، می‌توانید از میان لیست پیشنهادی ما هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید. همچنین اگر از صاحبان هتل یا فعالان صنعت گردشگری هستید و برای معرفی هتل خود یا رزرو هتل نیاز به یک پلتفرم ارتباطی قوی دارید، می‌توانید به پلتفرم دوسویه رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه چنلید مراجعه کنید و از خدماتی شایسته برخوردار شوید.

 

انتهای رپرتا آگهی

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار