مسوول کمیته واکسیناسیون کرونا در کیش گفت: حدود شش هزار و ۱۹۰ نفر کودک پنج تا ۱۲ سال در کیش مشمول واکسیناسیون کرونا هستند.
کد خبر: ۱۰۲۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ 16 February 2022

به گزارش تابناک جزیره، مریم ستاریان عصر چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون پنج سال به بالا ۱۹۰ کودک در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند که انتظار می رود والدین برای افزایش سطح ایمنی فرزندان خوب برابر این ویروس به مرکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳۴ هزار و ۴۵۴ واکسن کرونا به ساکنان کیش تزریق شده است افزود: از این تعداد ۵۷ هزار و ۶۹۲ دُز در مرحله‌ی اول و ۵۱ هزار و ۶۱۰ نفر واکسن مرحله دوم تزریق شده است.

ستاریان اضافه کرد: با توجه به تعداد دریافت کنندگان واکسن می توان گفت تمام افراد بالای ۱۸ سال جزیره کیش واکسن کرونا را در دُزهای اول و اوم دریافت کرده اند.

وی یادآور شد: همچنین تا کنون در کیش ۲۵ هزار و ۱۵۲ نفر نیز مرحله سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند که شامل ۵۳ درصد از جمعیت ساکن در این جزیره است.

ابتدای ماه بهمن جزیره کیش در وضعیت آبی قرار داشت اما روز دوشنبه چهارم این ماه به رنگ زرد و روزجمعه هشتم بهمن به رنگ نارنجی و روز چهارشنبه ۱۳ بهمن به رنگ قرمز از لحاظ شیوع ویروس کرونا تغییر رنگ داد.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا کنون در این جزیره بیش از ۹هزار و ۵۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است؛ جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار