سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اتمام پایانه جدید فرودگاه بین المللی این جزیره به عنوان یک طرح اولویت دار در حال پیگیری بوده و تجهیزات مورد نیاز آن برای نصب به محل این طرح منتقل شده است.
کد خبر: ۱۰۲۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ 16 February 2022

به گزارش تابناک جزیره از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا لواسانی در بازدید محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از پایانه جدید فرودگاه کیش اظهار داشت: اتمام این طرح از اولویت‌های سازمان بوده و در این راستا قراردادهای آن به روز شده است.

وی با بیان اینکه اینکه تجهیزات مورد نیاز برای ساخت در یک بازه زمانی ۲ ماهه بارگیری و به محل منتقل شده است اضافه کرد: نظارت و پیگیری مستمر جهت تسریع در اتمام این طرح از سوی سازمان منطقه آزاد کیش انجام خواهد شد تا از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.

سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش نیز گفت: پایانه جدید پیشرفت فیزیکی مطلوبی داشته است و از لحاظ کیفیت تجهیزاتی اولین فرودگاه کشور به شمار می رود.

سعید پورزادی افزود: پایانه جدید فرودگاه کیش با ۴۲ هزار متر مربع زیربنا در چهار طبقه با ظرفیت پذیرش سالانه ۶ میلیون مسافر و استانداردهای بین المللی به ساکنین و گردشگران خدمات ارائه خواهد داد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از هتل پالاس نیز بازدید کرد، این هتل با ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت در ۱۶ طبقه دارای ۲۳۵ اتاق و ۷۰۰ تخت، سه رستوران، سینمای استاندارد با ۱۸۵ صندلی VIP به ناوگان هتلینگ جزیره کیش افزوده خواهد شد.

محمدرضا پورابراهیمی همچنین از روند ساخت مجموعه گردشگری، تجاری و مسکونی میکامال با بهترین امکانات گردشگری مانند تله کابین، تونل باد، سالن پاتیناژ و بازی های زمستانی و غرفه ها و رستوران های مختلف به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های گردشگری جزیره کیش مطلع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار