مدیر برگزاری رویداد نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور گفت: این رویداد نمایشگاهی در بخش نشست های تخصصی میزبان ۲۳ هم اندیشی با هدف ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان فعال در پتروشیمی، نهادهای مالی و شرکت های دانش بنیان است.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ 21 February 2022

آریا حمیدیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور در کیش با عنوان نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش از امروز دوشنبه تا چهارشنبه (دوم تا چهارم اسفند ۱۴۰۰) با حضور ۳۵۰ شرکت سرمایه گذاری و بنگاه اقتصادی فعال در این عرصه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رویداد از ۲ بخش نمایشگاه و نشست های تخصصی تشکیل شده است افزود: بخش نمایشگاهی این رویداد عصر امروز با حضور برخی مسوولان کشوری در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره گشایش می یابد و بخش همایشی آن نیز با محوریت پتروشیمی، نفت و پتروپالایش فردا و پس فردا قبل از ظهر در مرکزهمایش های بین المللی این جزیره برگزار می شود.

حمیدیان افزود: نشست های تخصصی تامین و توسعه ابزارهای مالی طرح ها، معرفی فرصت های سرمایه گذاری، معرفی و تولید تجهیزات، ابزار دقیق و سیستم، توسعه محصول جدید براساس محصولات اصلی و جانبی تولیدی در مجموعه صنایع و نقش و ماموریت مناطق آزاد تجاری و صنعتی در افزایش تولید و صادرات محصولات پتروشیمی بر اساس الگوی زنجیره ارزش است.

وی گفت: نشست تخصصی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، تحول دیجیتال، هوش مصنوعی و بهسنه سازی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، چالش های استفاده از تولید داخل، نو اوری بازی در زنجیره ارزش، نشست تخصصی انرژی، HSE، تصفیه آب و پساب و محیط زیست از دیگر نشست های تخصصی این رویداد است.

مدیر برگزاری رویداد نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور گفت: انتقال دانش فنی، انجام خدمات مهندسی، تولید مواد شیمیایی، کاتالیست ها، قطعات و تجهیزات صنعت پتروشیمی، ارایه خدمات تعمیر و نگهداری و بازرسی فنی، حمایت و استفاده از توان شرکت های دانش بنیان و فناور از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

وی افزود: حمایت از صنایع پایین دستی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، توجه به نقش پژوهش و فناوری در صنعت پتروشیمی، نقش مناطق آزاد در افزایش تولید، صادرات محصولات پتروشیمی، توسعه صنعت پتروشیمی و نقش بانک ها و بازار سرمایه در تامین طرح های مالی نقش بخش خصوصی و سازندگان داخلی در توسعه صنعت پتروپالایش از دیگر اهداف این رویداد است.

۳۵۰ شرکت فعال در این رویداد در عرصه های " پتروپالایشی، پتروشیمی و پالایشی"، "سازندگان تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی" و" شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها" فعال هستند.

بازدیدکنندگان بخش نمایشگاهی این رویداد می توانند هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید از این نمایشگاه به محل نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار