رئیس کل دادگستری هرمزگان از ورود دستگاه قضایی در راستای بررسی و تعین تکلیف پروژه شهر آفتاب کیش با محوریت دفاع از حق ۷۰۰ خریدار این پروژه ۱۵ ساله نیمه‌تمام خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ 09 March 2022

به گزارش تابناک جزیره، مجتبی قهرمانی پیش از ظهر امروز با حضور در محل احداث پروژه نیمه تمام شهر آفتاب که 15 سال از آغاز عملیات اجرایی می‌گذرد و تاکنون خریداران آن به نوعی بلاتکلیف هستند هدف از این بازدید و ورود جدی دستگاه قضایی به این موضوع را بررسی دقیق و تعیین تکلیف خریداران و وضعیت کلی پروژه عنوان و اظهار داشت: به دادستانی کیش جهت نظارت، بررسی دقیق و کار بر روی این پرونده به طور خاص ماموریت لازم را داده‌ایم.

وی تصریح کرد: با مشارکت مجریان پروژه، خریدران و سازمان منطقه آزاد کییش و نهادهای نظارتی و دست‌اندرکار باید راحل مناسب برای تعیین تکلیف این پروژه بیابیم.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه شنیدن نظرات و مشکلات مالباختگان این پروژه در اولویت بررسی پرونده قرار دارد، یادآور شد: تسریع در رفع مشکل و دیده شدن حقوق همه طرف‌های ذی‌نفع مدنظر دستگاه قرار دارد که امیدوارم در آینده نزدیک این مهم محقق شود.

قهرمانی با اشاره به نشست مشترک دادگستری، دادستانی کیش و نمایندگان بازرسی و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران سازنده این پروژه افزود: مقرر شده مقامات در کیش ظرف یک هفته موضوعات مرتبط با شهر آفتاب را در نشست شورای شهرسازی سازمان منطقه آزاد کیش مطرح و نظر نهایی خود را اعلام کنند.

وی همچنین از اعلام نظر نهایی دادستان عمومی کیش طی یک هفته در مورد علت توقف عملیاتی اجرایی این پروژه و 12 پروژه کلان ساختمانی دیگر در این جزیره خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار