وزیر ورزش و جوانان از حضور وزیر راه قطر برای مذاکره جهت میزبانی ایران از هواداران جام جهانی فوتبال در جزیره کیش خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹ 09 April 2022

به گزارش تابناک جزیره به نقل از خانه ملت حمید سجادی در مورد ظرفیت مناطق آزاد کشور برای میزبانی بخشی از هواداران فوتبال و جام جهانی، گفت: به دنبال تعاملات و دوستی ایران و قطر، وزارت ورزش و جوانان تمایل به ادامه این پیوند‌ها و ارتباطات در حوزه ورزش دارد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: این تعاملات در کنار پررنگ کردن ظرفیت ورزشی کشور می‌تواند فرصتی برای تقویت دیگر موضوعات همچون گردشگری، حمل و نقل مسافر باشد و با توجه به حضور هواداران جام جهانی در مناطق آزاد می‌توانیم ظرفیت حمل و نقل عمومی به ویژه دریایی برای این فرصت پیش آمده را رونق دهیم.

سجادی تصریح کرد: پیشنهاد دو شهر کیش و قشم برای میزبانی از هواداران جام جهانی می‌تواند به محکم شدن روابط دو کشور در تعاملات و ارتباطات ختم شود.

وی گفت: شهر‌های جنوبی کشور به ویژه جزیره زیبای کیش در بحث هتلینگ و خدماتی که به گردشگر‌ها باید بدهیم، مجهزتر است و جلسات هماهنگی در قالب دیدار و گفتگو شروع شده است.

سجادی تاکید کرد: براساس گزارش‌های رسیده فردا یکشنبه وزیر راه قطر برای مذاکره در جهت میزبانی ایران از هواداران جام جهانی قطر در جزیره کیش حضور خواهند یافت.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با برنامه ریزی پیش بینی شده مقرر شد نمایندگان مربوطه از وزرات خانه گردشگری، وزارت ورزش و جوانان، وزارت راه و شهرسازی و همچنین نماینده مدیریت مناطق آزاد در این دیدار حضور داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار