معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه مقاومت کیش گفت: ۲۰ گروه جهادی فعال در عرصه‌های مختلف این جزیره ساماندهی شده اند.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶ 16 May 2022

سروان حسین سلیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تحقق عدالت و پیشرفت همه جانبه از شعارهای اصلی انقلاب است و گروه های جهادی در این راستا حرکتی شتابنده دارند و در همه میدان های خدمت رسانی حضوری فعال و البته گمنامانه دارند.
وی اضافه کرد: هم اکنون در این جزیره ۲۰ گروه جهادی فعال شده که شامل پنج گروه جامعه بسیج فرهنگیان، ۲ گروه جامعه بسیج پزشکان و ۱۳ گروه بسیج اقشار برادران و خواهران است.
سلیمی یادآور شد: گروه‌های جهادی در سه بعد فرهنگی، عمرانی و پزشکی فعال هستند و به جامعه هدف خود در جزیره کیش برای پای کارآوردن همه توان و ظرفیت خدمات رسانی می‌کنند.
وی امیدآفرینی را رویکرد مهم گروه های جهادی اعلام کرد و گفت: جهادگران بسیجی با حضور خود در مناطق مختلف موجب دلگرمی مردم می شوند و استقبال بسیار خوبی از خدمات جهادی وجود دارد که این استقبال نشان از پویایی و نشاط جوانان برای خدمت به مردم است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه مقاومت کیش افزود: پاییز سال گذشته نیز به منظور انسجام در خدمات گروه های جهادی و دوری از موازی کاری با همکاری نهاد دفتر امام جمعه جزیره کیش شورای سیاست گذاری گروه های جهادی تشکیل و تمام خدمات زیر نظر این شورا اجرا می شود.

ارایه خدمات پزشکی از قبیل انجام معاینات رایگان، انجام واکسیناسیون، محرومیت زدایی از طریق تهیه ی سبد کالا برای خانواده های بی بضاعت، برگزاری دوره های آموزشی ازقبیل پیشگیری از اعتیاد، آشنایی با برخی از بیماریهای خاص و روش های پیشگیری و مقابله با آنها برگزاری دوره های مهارت آموزی، برگزاری کلاسهای تقویتی برای دانش آموزان، شناخت نیازها و مشکلات فرهنگی مناطق و مطالعات منطقه ای و استخراج ظرفتهای شغلی منطقه تز جمله اهداف اردوهای جهادی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار