رییس پلیس راهور کیش گفت: با اجرای مصوبات شورای ترافیک، طرح پلاک گذاری موتورهای شارژی از اول شهریور به پایان می رسد.
کد خبر: ۱۰۶۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ 10 August 2022

به گزارش تابناک جزیره به نقل از پلیس، سرهنگ مهدی توانگر با اشاره به ضرورت حفظ شاخص های مهم فضای ترافیکی کیش با هدف ایجاد فضایی امن برای تردد ساکنان و گردشگران اظهار داشت: طبق مصوبه شورای ترافیک کیش طرح پلاک گذاری موتورهای شارژی تا پایان مرداد امسال به اتمام می رسد.
وی افزود: مالکان موتورهای شارژی تنها تا پایان مرداد فرصت دارند برای دریافت پلاک به مرکز ویژه پلاک گذاری شرکت عمران، آب و خدمات واقع در فرهنگسرای مرکزی کیش مراجعه کنند.
به گفته توانگر پس از پایان مهلت مقرر امکان پلاک گذاری نبوده و طبق ضوابط از تردد موتورهای فاقد پلاک در معابر کیش نیز جلوگیری خواهد شد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات نیز با بیان اینکه طرح پلاک گذاری موتورهای شارژی با هدف ساماندهی و ایجاد نظم و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای راکبان موتورهای شارژی از آذر سال گذشته در واحد پلاک گذاری این شرکت آغاز شد و تا پایان مرداد ادامه دارد، اظهار داشت: از ابتدای این طرح تا کنون پنج هزار و ۵۰۰ موتور پلاک گذاری شده است .
غفار اقا زاره افزود: پس از آغاز این طرح نیز در راستای تکریم ارباب رجوع و پیشگیری از ازدحام جمعیت و شیوع کرونا سامانه ثبت نام برای دریافت پلاک ایجاد شد و متقاضیان با مراجعه به این سامانه، نام نویسی کرده و پس از ارسال مدارک مورد نیاز برای همکاران ما و دریافت پیامک، در تاریخ مقرر برای دریافت پلاک و تایید کارشناس پلیس راهور به مرکز پلاک گذاری مراجعه می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار