مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: قبول دارم کاستی های زیادی در این چند سال رخ داده و من از بابت آن ها شرمنده هستم، اما به مرور زمان و با همکاری هم این مشکلات نیز قابل حل می باشد.
کد خبر: ۱۰۶۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ 10 August 2022

کشاورز: بابت کاستی‌های گذشته شرمنده‌ام/ خانه هنرمندان تشکیل می‌شود

به گزارش تابناک جزیره، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشستی با هنرمندان جزیره کیش بیان کرد: شما هنرمندان الگو جامعه هستید و همچون نگین در جامعه دیده می شوید، انتظار من از شما امیدآفرینی در بین مردم است.

مهدی کشاورز با بیان این مطلب که چالش های زیادی در طی این سال ها بوجود آمده است، گفت: قبول دارم کاستی های زیادی در این چند سال رخ داده و من از بابت آن ها شرمنده هستم، اما به مرور زمان و با همکاری هم این مشکلات نیز قابل حل می باشد.

وی افزود: دردهای شما عزیزان همه قابل شنیدن و قابل رفع کردن است، اما این مشکلات در بازه زمانی کوتاه بوجود نیامده که انتظار رفع آن ها به زودی را داشته باشید، با این حال فقط می توانم قول دهم که در عین صادق بودن با چاره اندیشی درصدد رفع این مشکلات باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ایجاد خانه هنرمندان و تکمیل و بروزرسانی بانک اطلاعاتی هنرمندان کیش را از وظایف این سازمان برشمرد و بیان کرد: ایجاد خانه هنرمندان و بروزرسانی بانک اطلاعاتی از هنرمندان جزیره کیش از وظایف سازمان منطقه آزاد کیش است که حال پیگیری هستیم که این دو موضوع انجام شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اولین گام ما در سازمان استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص بومی در جزیره بوده است و در همین راستا در تابستان امسال ۷ مسجد در محله های مختلف جزیره که درسترسی به فرهنگسرا نداشتن تبدیل به کانون کلاس های تابستانی شدند که حدود ۱۲۰۰ نوجوان و کودک در این کلاس ها با هزینه پایین شرکت کردند.

شاه پیری افزود: در قدم بعدی حفظ فرهنگسراها بود که حمایت شدند و کلاس ها اکنون در این محل ها دایر است. حتی با برگزاری نشست های ادبی در کتاب فروشی ها نیز حمایت از کتاب فروشی های مختلف در جزیره شد که این حرکت ها نیز ادامه دارد.

یاسر شاه پیری در پایان در خصوص حذف جشنواره ها بیان کرد: ما به دنبال افزایش کیفیت سطح جشنواره ها هستیم و قرار بر این نیست که جشنواره ای حذف شود، بلکه در نحوه اجرا تغییراتی بوجود خواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار