در راستای تایید حکم صادره از دادگاه تجدیدنظر استان مازندران، با پیگیری امور منابع آب شهرهای تنکابن و رامسر، دادستان شهرستان رامسر و همکاری نیروی انتظامی کتالم نسبت به رفع تصرف از بستر رودخانه نسارود به میزان ۱۸۱۸ متر مربع اقدام شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ 14 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه دستگاه های اجرایی نسبت به اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در بستر رودخانه ها توجه جدی داشته باشند، عنوان کرد: ۱۸۱۸ مترمربع از تصرفات غیرمجاز بستر رودخانه نسارود رامسر رفع تصرف شد.

حجت الاسلام محمدصادق اکبری با اعلام خبر فوق در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون چندین فقره دستور و حکم قضایی صادره در رابطه با بستر و حریم رودخانه ها در دادستانی و مراجع قضایی استان اجرا شده است.

وی افزود: دادگستری استان در راستای تاکیدات رئیس قوه قضائیه نسبت به این موضوع مجدانه پیگیر است و با متصرفینی که بدون اخذ مجوز و برخلاف مقررات و با ساخت و ساز، فنس کشی، خاکریزی، کاشت درخت و غیره اقدام به دخل و تصرف و تجاوز به حریم و بستر رودخانه می نمایند برخورد می کند.

اکبری گفت: در راستای تایید حکم صادره از دادگاه تجدیدنظر استان مازندران، با پیگیری امور منابع آب شهرهای تنکابن و رامسر، دادستان شهرستان رامسر و همکاری نیروی انتظامی کتالم نسبت به رفع تصرف از بستر رودخانه نسارود به میزان ۱۸۱۸ متر مربع اقدام شد.

وی تصریح کرد: متخلفان در بسیاری از موارد با دیواره‌سازی موجب تغییر مسیر رودخانه و ایجاد خسارت در زمان سیلابی شدن رودخانه به زمین‌های اطراف می شوند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در پایان خواستار تسریع در اجرای احکام باقیمانده و توجه جدی دستگاه های اجرایی به اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در بستر رودخانه ها شد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پانیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
باید زودتر دادگستری به این مسیله ورود پیدا می کرد جنگلها خراب شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار