جانشین دادستان عمومی و انقلاب کیش گفت: پس از کشف یک سرقت چند ساله برق در یکی از مراکز تجاری این جزیره ، عوامل این اقدام تحت تعقیب کیفری قرار گرفته اند.
کد خبر: ۱۰۶۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲ 28 August 2022

به گزارش تابناک جزیره، ابوالفضل بهمن آبادی در این باره اظهار داشت: طبق گزارش واصله در خصوص استفاده از انشعاب غیر مجاز از کنتور برق در یکی از مراکز تجاری موضوع سریعا توسط مرجع قضایی پیگیری و دستورات لازم به ضابطین دادگستری جهت بررسی موضوع مطرح شده جهت کشف حقیقت صادر شد.
وی اضافه کرد : موضوع با جلب نظر کارشناس مربوطه تحقیقات به صورت نامحسوس انجام شد و با وقوع فعل مجرمانه و همچنین احراز قصور و تقصیر هر یک از عوامل محرز و پرونده خاطیان در در دادسرای عمومی و انقلاب کیش تشکیل شد.
جانشین دادستان عمومی و انقلاب کیش گفت: پرونده این افراد در حال رسیدگی و انجام فرایند و تشریفات قانونی است و پس صدور رای جزئیات بیشتری از این سرقت چند ساله اعلام می شود.
طبق ماده ۱ و ۲ قانون استفاده کنندگان غیر مجاز از آب و برق وتلفن و فاضلاب و گاز مصوب خرداد ماه ۱۳۹۶ هرکس بدون پرداخت حق انشعاب آب و فاضلاب و برق و گاز و تلفن مبادرت به استفاده غیر مجاز از آب و فاضلاب و برق و تلفن و گاز و کند مرتکب جرم سرقت شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار