رییس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: شرایط مدارس این جزیره برای بازگشایی و حضور دانش آموزان به صورت کلی در وضعیت ایده آل است.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ 21 September 2022

به گزارش تابناک جزیره، محمدرضا رضانیا روز چهارشنبه در بازدید از وضعیت بهداشتی مدارس جزیره کیش اظهار داشت: امسال بعد از 2 سال کلاس ها به صورت حضوری تشکیل می شود از این رو حفظ رعایت بهداشت در مدارس برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضروری است.

وی اضافه کرد: بر اساس بررسی های انجام شده وضعیت کلاس ها و مدارس این جزیره هم اکنون شرایط ایده آلی برای بازگشایی دارند و لازم است برخی نقاط ضعف حداقلی تا چند روز آینده مرتفع شود.

رضا نیا یادآور شد: همچنین قرار است بررسی وضعیت بهداشتی مدارس کیش در دوران فعالیت مدارس به صورت مرتب و دوره ای با همکاری تیم نظارتی مرکز توسعه سلامت و مدارس جزیره بررسی شود.

وی همچنین نسبت به همکاری اولیا و دبیران جهت توجیه دانش آموزان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در این کلاس های درس اقدام کنند تا رعایت موازین بهداشتی به قوت توسط دانش آموزان انجام شود.

پرویز حدیری راد رییس آموزش و پرورش کیش نیز در این بازدید گفت: تمام مدیران و دبیران به منظور بازگشایی مدارس و دایر شدن حضوری کلاس همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی آمادگی دارند و رابطان بهداشت مدارس نیز به عنوان ناظر دائمی بر این روند نظارت دارند.

مهر امسال ۱۰ هزار دانش آموز این جزیره شامل حدود ۶ هزار نفر در مقطع ابتدایی، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در مقطع متوسطه اول و بقیه در متوسطه دوم و هنرستان ها سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.
این جزیره دارای ۵۱ مدرسه دولتی و خصوصی با ۳۶۷ کلاس درس (۲۶۸ کلاس مدارس دولتی و ۹۹ کلاس مدارس خصوصی) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار