مصطفی عطاران رئیس مرکز حراست آموزش وپرورش در بازدید از هنرستانهای چاروسا در جمع هنرجویان و هنرآموزان هنرستان دخترانه این منطقه بر توجه بیشتر به علم و دانش و مهارت آموزی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ 25 September 2022

زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با حضور رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش،  نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج،  استاندار،  مدیران کل دستگاههای اجرایی ، فرماندهان نظامی و انتظامی،  اولیا دانش اموزان و دانش آموزان در هنرستان دخترانه وحدت یاسوج نواخته شد.
پس از نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت  رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش با سفر به مناطق چاروسا ، دیشموک و لوداب ضمن نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی از نزدیک در جریان مشکلات فضاهای آموزشی مدارس قرار گرفتند.
مصطفی عطاران رئیس مرکز حراست آموزش وپرورش در بازدید از هنرستانهای چاروسا در جمع  هنرجویان و هنرآموزان  هنرستان دخترانه این منطقه بر توجه  بیشتر به علم و دانش و مهارت آموزی تاکید کرد.
وی تمسک به ولایت اهل بیت (ع) را راه رهایی بشر از ظلمات دانست وگفت: عزت ، استقلال و عظمت ملت ایران مدیون  جانفشانی و از خود گذشتگی شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس است که باید  به خوبی گرامی بداریم و آن دوران را برای نسل‌هایی که آن دوران را ندیده اند تبیین کنیم.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش از هنرستان امیر کبیر منطقه دیشموک نیز بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی در این منطقه قرار گرفت و با حضور  وی زنگ نمادین آغاز سال تحصیلی  نواخته شد.

مصطفی عطاران پس از بازدید از منطقه چاروسا و دیشموک  با حضور در  آموزش و پرورش منطقه لوداب  از نزدیک در جریان روند فضا و تجهیزات مدارس و  مشکلات پیش روی آموزش وپرورش در این منطقه قرار گرفت.

حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  نیز در این بازديد ها بر توجه دانش آموزان به علم آموزی و  هویت ایرانی و اسلامی تاکید کردند .

در جریان این بازدیدهای روسای آموزش وپرورش این مناطق گزارشی از چالشها و مشکلات آموزش و پرورش ارائه و خواستار پیگیری جهت رفع آنها  شدند.

گفتنی است مناطق چاروسا، دیشموک و لوداب از مناطق کم برخوردار آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد است که در نخستین  روز از آغاز سال تحصیلی مورد بازدید حراست وزارت آموزش و پرورش قرار گرفتند.

در این بازدید ها مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد،  معاون آموزش متوسطه  و ابتدایی  رئیس اداره ارزیابی وعملکرد، رئیس اداره تعاون و پشتیبانی و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد  مصطفی عطاران رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش را همراهی می کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار