رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت:قوه قضاییه با هنجارشکنان و تخریب کنندگان اموال عمومی برخورد قاطعانه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ 25 September 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان با بیان این مطلب گفت: تعدادی از افراد ناآگاه با انجام اقدامات مجرمانه امنیت مردم را به مخاطره انداخته اند و جان مردم رامورد هدف قرار داده اند و رفتار و اعمالشان سنخیتی با اعتراض مدنی ندارد و جزء اغتشاش، آشوب و نا امنی اسمی دیگری نمیتوان روی آن گذاشت.

ناصر عتباتی افزود: دستگاه قضایی در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با توجه به دستورات رئیس محترم قوه قضائیه، برخورد‌های قاطع و محکمی را با این افراد خواهد کرد و مرتکبین علاوه بر مجازات‌های قانونی، خسارت‌هایی را که به اموال عمومی و اموال مردم وارد کرده اند باید جبران کنند.

وی خطاب به جوانان و نوجوانانی که تحت تاثیر احساسات، وارد این آشوب‌ها و اغتشاش‌ها می‌شوند گفت: در رفتار‌ها و اقدامات خود عقبه و اتاق فکر آن‌ها را ببینند و با ضد انقلاب و دشمنان، ناخواسته همکاری نکنند چرا که هر کسی که در این اقدامات مجرامانه مشارکت داشته باشد و با آن‌ها همکاری کند باید در انتظار برخورد‌های قاطع قضایی و قانونی باشد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی بعد از نماز جمعه دیروز خارنشان کرد: مردم نشان دادند همیشه پشتیبان ولایت فقیه و نظام ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و اجازه نخواهند داد خون پاک شهیدان توسط عده‌ای جاهل پایمال شود.

وی از دفاع مقدس به عنوان قدرت اراده مردم نام برد و افزود: مردمی که ۸ سال جنگیدند و ذره‌ای از خاک را به دشمن ندادند هرگز اجازه جولان به ضدانقلاب را نخواهند داد و این فتنه را هم خنثی خواهند کرد.

رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان در ادامه به موضوع جلسه که نقل و انتقال کارخانه ذوب آهن ارومیه بود پرداخت و گفت: همه شرایط برای نهایی شدن انتقال و حل مشکلات این واحد تولیدی انجام شده و بزودی نتیجه چند ماه تلاش با آغاز فعالیت این واحد تولیدی دیده خواهد شد.

در ادامه جلسه سرمایه گذاران و مدیران عامل بانک‌ها و نماینده مالک ذوب آهن حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه انتقال این واحد تولیدی پرداختند.

 
 
کپی لینک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار