اجرای نمایش میدانی «محشر» با موضوع معاد و سیره شهدا به دلیل استقبال فراوان مردم شیراز تا روز جمعه، ۸ مهرماه جاری تمدید شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ 26 September 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: مصطفی مفتاحی، تهیه کننده نمایش میدانی «محشر» امروز، ۴ مهرماه در جمع خبرنگاران در شیراز گفت: با توجه به استقبال بی‌نظیر و پر شور مردم شیراز، از اجرای نمایش میدانی «محشر» این نمایش که قرار بود تا ۵ مهر اجرا شود تا جمعه ۸ مهر تمدید خواهد شد و در شب‌های باقی مانده در یک سانس اجرا می‌شود.

وی افزود: بدین ترتیب این نمایش در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه این هفته و در یک سانس در ساعت ۱۹ در گود سیمان به اجرا درخواهد آمد و میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

تهیه‌کننده نمایش میدانی «محشر» اظهار کرد: عموم مردم می‌توانند برای تهیه بلیت رایگان به وب سایت www.namaticket.ir مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، اجرای نمایش بزرگ میدانی «محشر» به همت سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» و مرکز هنری رسانه ای محرم و با مشارکت شهرداری شیراز و فرماندهی سپاه فارس از ۲۲ شهریور در گود سیمان شیراز آغاز شده و تا ۸ مهر ادامه خواهد یافت و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب سایت www.namaticket.ir به صورت رایگان اقدام به رزرو بلیت کنند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار