نماینده اهواز، کارون و باوی از پیشرفت بد پروژه های ورزشی در حوزه انتخابیه خود انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴ 26 September 2022

مجتبی یوسفی در حاشیه سفر امروز چهارم شهریورماه معاون پارلمانی وزیر ورزش وجوانان به خوزستان، اظهارکرد: متاسفانه شاهدیم در حوزه ورزش به ویژه در استانی مثل خوزستان علی رغم این که در ورزش قهرمانی و همگانی و همچنین ورزش معلولان و جانبازان در هر دو بخش آقایان و بانوان حرف برای گفتن در کشور و دنیا دارد، در سال های گذشته به حوزه زیرساختی توجه نشد و عملا از نظر فضای ورزشی دچار فقر سرانه ورزشی بودیم.

به گزارش ایسنا، وی با قدردانی از دولت سیزدهم بابت بودن در کنار مردم، افزود: در یک سال گذشته اعتباراتی را به ورزش خوزستان اختصاص دادیم و با پیگیری هایی که داشتیم مبلغ ۶۰ میلیارد تومان  برای ورزش حوزه انتخابیه از اهواز و کارون گرفته تا ویس و شیبان اختصاص داده شد. ضمن این که درخواست اختصاص ۲۷ صدم درصد را از ارزش افزوده برای حوزه زیرساخت آموزش و پرورش و ورزش داشتیم. 

نماینده اهواز با انتقاد از پیشرفت بد پروژه های ورزشی، گفت: در برخی مناطق حوزه انتخابیه علی رغم اختصاص اعتبارات پیشرفت فیزیکی پروژه ها بد است. 

وی بیان کرد: همچنین در حضور معاون وزیر رسیدگی به تیم های استقلال ملاثانی و ولایت اهواز را خواستار شدیم. امروز  نیز دستورهایی برای بحث زیرساخت ورزش داده شد و ما پیگیری می کنیم تا در این حوزه کارهای خوبی انجام شود. ضمن این با همکاری شهرداری ملاثانی استخری در این شهر آماده بهره برداری است. 

یوسفی در پایان عنوان کرد: امروز از معاون وزیر ورزش خواستیم که به حوزه جوانان بیشتر توجه شود. البته اقداماتی شده است ولی باید بیشتر باشد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار