کد خبر: ۱۰۶۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۵ 27 September 2022

اختصاصی هما خوزستان

افشار پرویزی بابادی


فصل پاییز خزان از راه رسید پاییز برگ ریزان در شهر‌ها نمایان شد در خیابان‌ها که قدم برداریم درب مغازه‌ها نوشته است لباس‌های پاییزه از راه رسید این خود نوید ورود فصل پاییز را می‌دهد بعضی از افراد با فرا رسیدن این فصل دچار حساسیت یا به اصطلاحی آلرژی می‌شود.

حساسیت‌های پاییزی در افراد مختلف متفاوت است در برخی افراد به صورت سرماخوردگی عطسه سرفه یا آبریزش بینی و حتی آبریزش چشم نمایان است شاید به این دلیل است که هوا از فصل گرم سال وارد فصل سرد سال می‌شود و ما هنوز از کولر گازی برای خنک کردن استفاده می‌کنیم که فصل سرد فرا می‌رسد و بین تغییر دما این حساسیت‌ها ممکن است ایجاد شوند و در افراد مختلف به شکل‌های گوناگونی ظاهر می‌شوند.

فصل پاییز زیبایی‌های زیادی دارد و ترکیب رنگ‌ها در دامان طبیعت چشم نمازی می‌کند، اما گاهی ما آنقدر غرق در حساسیت و بارز آن‌ها می‌شویم که از این طبیعت بی بهره می‌مانیم و لذتی از آن می‌بریم حساسیت‌های مختلفی که ایجاد میشود با مراجعه به پزشک می‌توان از بروز این عوارض جلوگیری کرد.

استفاده از نظر کارشناسان در درمان حساسیت‌های پاییزی به ما کمک می‌کند تا از این فصل بدون وجود مشکلی عبور کنیم و بتوانیم به زیبایی‌های آن بپردازیم.

باید این موضوع را بدانیم که هوا در فصل پاییز و در ماه‌های مهر، آبان و آذر سرد ایت و باعث ماندگاری آلرژی‌ها دربدن می‌شود.

گرده افشانی در طبیعت رخ می‌دهد از عوامل ایجاد حساسیت‌ها در فصل پاییز است، گاهی اوقات حساسیت‌های پاییزی در بدن فرد افزایش پیدا می‌کند که سرماخوردگی در اون نمایان می‌شود بهتر است به پزشک مراجعه کنند تا تحت درمان قرار بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار