مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام با بیان اینکه پایمردی و استقامت ملت ایران اسلامی در تاریخ بی نظیر بوده است گفت: جوانان امروز آرمان های شهدا را تداوم بخشند.
کد خبر: ۱۰۶۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 01 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام علی رحیم کریمی در همایش هیئت شهدای گمنام ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در ایلام، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، هفته آزادمردی و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که برای دفاع از کیان اسلامی سر از پا نشناختند و جان خود را در این راه فدا کردند.

وی با بیان اینکه رشادت های زرمندگان و ملت ایران اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس در طول تاریخ بی نظیر بوده است، افزود:  هفته دفاع مقدس یادآور ایامی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال شکل گیری بود و با کمترین امکانات و تجهیزات نظامی  در مقابل ارتشی که بیش از ۳۵ کشور دنیا او را تجهیز و کمک می کردند با پشتیبانی ملت ایران اسلامی ایستاد و به پیروزی رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: در حالی که جنگ را بر انقلاب اسلامی و ملت ایران تحمیل کردند که  با تحریم های ناجوانمردانه ای نیز روبرو بودیم،  اما مردم ایران اسلامی با ایمان به خدا و پیروی از ولایت فقیه در صحنه ماندند و از کشور با تمام توان دفاع کردند و اگر تاریخ را بررسی کنیم هیچ ملتی مانند ملت ایران اسلامی  نبودند که با این شرایط و بدون هیچ گونه تجهیزاتی، مردم به صحنه آمدند و ایستادگی، استقامت و پایمردی ملت ایران اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس بی نظیر بوده است.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، مطرح کرد:  امروز جوانان و نوجوانان در مزار شهدای گمنام حضور یافته اند که پیمان و میثاق ببندند که  اهدافی که شهدا با خون خود دنبال می کردند، را ادامه داده و به آرمان های نظام، انقلاب اسلامی، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای عزیز پایبند خواهند بود.

حجت الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: مانوس شدن با شهدا  به طور قطع برکات و آثار روحی و تربیتی برای جوانان و نوجوانان ما به ارمغان خواهد داشت، هر چند امروز تلاش می کنند با ابزارهای مختلف مردم و نسل جوان ما را از راه شهدا دور کنند، اما این توطئه های آنان منجر به شکست  است و راه و آرمان های شهدا توسط همین جوانان امروز ادامه خواهد یافت./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار