مدیرکل امور شهری و شهرداری های استانداری ایلام؛
مدیرکل امور شهری و شهرداری های استانداری ایلام بیان داشت : مشکل تامین زمین برای احداث مسکن نیروهای آتش نشانی در کمیسیون ها و کارگروه های مرتبط استان پیگیری و مطالبه گری خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰ 02 October 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ شریفی اصل افزود : طبق پیگیری و توافقات انجام گرفته با سازمان همیاری شهرداری های کشور مقرر شد با پرداخت ۳۰ درصد کل مبلغ، تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز سازمان آتش نشانی شهرداری ایلام از طریق شرکت های لیزینگ تهیه شود.

وی گفت : طی سال های اخیر شهر ایلام به صورت عمودی و بلندمرتبه سازی با ساخت برج ها و آپارتمان های مرتفع رشد کرده است و وجود یک نردبان هیدرولیکی ۳۲ متری به عنوان یک مطالبه و اولویت توسط مسوولان ارشد استان پیگیری و مصوب شد.

شریفی اصل ادامه داد : آتش نشانان در بحرانی ترین حوادث با جانفشانی و ایثار به دل خطر می روند تا ناجی جان حادثه دیدگان شوند.

وی گفت : پنج ایستگاه آتش نشانی حداقل در شهر ایلام مورد نیاز است که در حال حاظر تنها سه ایستگاه با ۷۳ نیرو به شهروندان ایلامی و حتی روستاهای اطراف نیز خدمات رسانی می کنند.

شریفی اصل مطرح کرد : وجود یک نردبان هیدرولیکی ۳۲ متری در شهر ایلام یک ضرورت مهم بود که با پیگیری های انجام گرفته مصوبه تهیه این نردبان اخذ شد.

وی خاطرنشان کرد : ایمن و مقاوم سازی یا تخریب کامل ساختمان های ناایمن یکی از مهمترین موضوعاتی است که توسط سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی با همکاری دستگاه قضا و دیگر ادارات مرتبط به طور جدی پیگیری می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار