تولید و فروش این شرکت طی تابستان سال ۱۴٠۱ روند صعودی داشت.
کد خبر: ۱۰۷۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ 02 October 2022

تحقق بیش از انتظار برنامه ها در شرکت محصولات کاغذی لطیف

به گزارش روابط عمومی شرکت محصولات کاغذی لطیف، رکورد شکنی های پی در پی این شرکت ماحصل دو عامل اساسی است.

اول نگاه حمایتی دولت و هلدینگ های بالا دستی نسبت به امر تولید و حمایت از آن و دوم اجرای برنامه های داخلی از جمله اصلاحات ساختاری درون سازمانی ، تغییر و انطباق فعالیت ها سنتی به صنعتی ، بهرگیری و استفاده از تمامی ظرفیتهای تخصصی ، سازماندهی خلاقانه در جهت رفع موانع و چالش ها،تمرکز بر مدیریت منابع و تفکیک مسئولیت ها و نهایتا توجه به افزایش انگیزه های کاری پرسنلی در جهت کارآمدی بیشتر کارکنان این شرکت بوده است.

از سوی دیگر این شرکت توانست با افزایش عرضه محصولات خود در بورس کالا، ضمن انجام اقداماتی در جهت حذف واسطه ها و دلالان ، عدالت در توزیع ، کنترل قیمت ها به نفع مصرف کنندگان نهایی و کاهش دغدغه مشتریان و التهابات در بازار صنایع سلولزی را به انجام رساند.

در همین راستا این شرکت با عرضه قابل توجه ۱۱۴۴ تنی محصولات خود در روز شنبه مورخ ۱۴٠۱/٠۶/٠۹ از طریق بورس کالا اقدام نمود تا علاوه بر نفع سهامداران عمده، خرد و کارکنان این مجموعه، مشتریان و مردم را نیز به عنوان مصرف کننده نهایی بهره مند گرداند.

لازم به ذکر است که شرکت محصولات کاغذی لطیف به عنوان یکی از تولیدکنندگان عمده در صنعت سلولزی، با تولید بیش از ۲٠ هزار تن تیشو در سال، حدود ۱۳ درصد از نیاز کشور را مرتفع می‌نماید.

 

برچسب ها: لطیف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار