سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان گفت: قطعی مکرر آب این روز‌ها ناشی از سقوط تیر برق و قطعی برق چاه‌ها و ایستگاه پمپاژ آب است
کد خبر: ۱۰۷۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳ 02 October 2022

به گزارش تابناک همدان، حمید عزیزی سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه قطعی آب در چند نقطه شهر ایجاد شد افزود: قطعی‌ آب  تا زمانی که آب سد تالوار وارد شبکه آبرسانی نشود، به همین روال است، زیرا سد اکباتان هم از مدار خارج شده است.

او با اشاره به اینکه طرح تصفیه آب تالوار در حال انجام است گفت: پس از بررسی کامل آب تالوار به لحاظ بهداشتی و ورود آب به تصفیه‌خانه بهشتی و سپس به مخازن وارد شود، وضعیت کمی بهتر خواهد شد.

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه تصفیه‌خانه شهید بهشتی برای سد اکباتان طراحی شده و تصفیه‌خانه شیخی‌جان برای آب سد تالوار است گفت: اینکه آب تالوار به تصفیه‌خانه بهشتی وارد شود یا نه؛ نیاز به بررسی دارد که همین امر در حال تدوین است که در صورت امکان آب به این تصفیه‌خانه برسد.

عزیزی با تاکید بر اینکه ۳۸۰ لیتر در ثانیه آب از چاه‌های خالقوردی از خطوط انتقال تالوار وارد همدان می‌شود تصریح کرد: با از دست رفتن منابع سد اکباتان حدود چند روز متلاطم در بخش آب خواهیم داشت تا بررسی سلامت آب تالوار تمام شود و با ورود این آب به شبکه مشکل آب و قطعی‌ها نیز به اتمام برسد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار