معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در دهه پایانی ماه صفر امسال از ۲۶ شهریورماه تا هفتم مهرماه در مجموع ۲۵.۵ درصد رشد در میزان ورود زائر به مشهدالرضا در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ ثبت شده است.
کد خبر: ۱۰۷۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷ 02 October 2022

به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 80 درصد زائران زائران آخر صفر با وسیله نقلیه شخصی، هفت درصد به صورت پیاده از طریق جاده‌های مواصلاتی، پنج درصد به وسیله اتوبوس، سه درصد با هواپیما و پنج درصد دیگر با قطار به مشهد آمده‌اند.

وی با بیان این که 25.5 درصد رشد در میزان ورود زائر به مشهدالرضا در مقایسه با مدت مشابه سال 98 ثبت شده است، ادامه داد: در دهه پایانی ماه صفر سال 98 و قبل از شیوع ویروس کرونا پنج میلیون و 100 هزار زائر در این ایام به مشهد سفر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید
زائران پیاده از 24 استان مهمان امام رضا(ع) بودند

خادمان خورشید هشتم| خدمت‌رسانی به زائران پیاده مشهدالرضا در موکب‌های خراسان جنوبی

مشهدالرضا ‌‌در سوگ ‌آفتاب هشتم/ طواف زائران ‌در سرزمین شمس‌الشموس + فیلم و تصاویر

گنابادی‌نژاد تصریح کرد: در دهه پایانی ماه صفر امسال از 26 شهریورماه تا هفتم مهرماه در مجموع 6 میلیون و 404 هزار و 617 زائر وارد کلانشهر مشهد شده‌اند.

معاون استاندار خراسان رضوی در پاسخ به تسنیم گفت: در این مدت 70 درصد مجموع 690 هزار نفر-شب ظرفیت اقامتی مشهد تکمیل شد.

گنابادی‌نژاد خاطرنشان کرد: براین اساس 43 درصد ظرفیت اقامتی رسمی مانند هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر ، 71 درصد واحدهای اقامتی موقت و 43 درصد ظرفیت اسکان اضطراری مشهد مورد استفاده زائران قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار