مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری المپیاد بزرگ ورزشی ویژه جانبازان و معلولان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ 02 October 2022

به گزارش تابناک تهران، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسابقات جانبازان و معلولان پایتخت در ۳ رشته تنیس روی میز و پاورلیفتینگ (در بخش مردان) و تیراندازی (در بخش زنان) برگزار و در مراسم اختتامیه‌ای که با حضور مدیران ارشد شهری و ورزشی به انجام رسید، از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران روز یکشنبه گفت: ورزش عامل هویت بخشی به محلات، تحکیم بنیان خانواده، انسجام اجتماعی و ایجاد نشاط و تعالی در میان اقشار مختلف می‌شود و سازمان ورزش شهرداری تهران بر اساس وظیفه ذاتی خود، نسبت به توسعه ورزش همگانی و شهروندی اقدام می‌کند.

وی از حمایت‌های مدیران شهری از جمله شهردار منطقه ۲۰ در مسیر توسعه «ورزش برای همه» خبر داد و گفت: با تمام توان و استفاده از بازوان پرتوان اجرایی خود؛ مدیران ورزش مناطق ۲۲ گانه، گام‌های اجرایی و مؤثری در این مسیر برمی‌داریم.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان نیز که گفت: حمایت سازمان ورزش از ورزش جانبازان و معلولان در واقع اجرای نص صریح قانون است چراکه مصوبه حمایتی در این راستا از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر شده و از سوی رییس‌جمهور به ۱۸ وزارتخانه به‌صورت خاص و به‌تمامی دستگاه‌ها به‌صورت عام ابلاغ‌شده است.

سیدمحمد شروین اسبقیان از برگزاری المپیاد ورزش جانبازان و معلولان استقبال کرد و افزود: برگزاری چنین رویدادهای بزرگی مایه مباهات است و جای آن دارد بابت امکاناتی که سازمان ورزش در مجموعه‌های ورزشی از جمله قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام در اختیار این قشر قرار می‌دهد، نهایت تشکر را داشته باشم.

شهردار منطقه ۲۰ نیز، اظهار داشت: به‌زودی با همکاری سازمان ورزش و سازمان مدیریت بحران، یک سوله ورزشی با نام الزهرا برای ورزش بانوان در ناحیه ۷ افتتاح می‌کنیم.

سیدمحمدناظم رضوی همچنین از افتتاح دومین مجموعه شهر بانو در منطقه ۲۰ خبر داد.

براین اساس و در پایان این برنامه نیز پس از اعطای لوح و جوایز نفرات برتر مسابقات یادشده، از خانواده‌های معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس؛ شهید محمد حیدرزاده، شهید ابوالفضل سرلک و شهید حسن احمدی و نیز کادر مجموعه ورزشی قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار