استاندار هرمزگان:
تابناک- استاندار هرمزگان با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مشکلات با کمک گروه‌های جهادی مرتفع می‌شود گفت: ظرفیت‌های معطلِ استان برای افزایش سطح خدمات رسانی به مردم پای کار آورده شده است.
کد خبر: ۱۰۷۰۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ 02 October 2022

به گزارش تابناک از بندرعباس،  مهدی دوستی در نشست با هیات رئیسه مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان با تاکید بر فعال سازی ظرفیت‌های و امکانات معطل دولتی در سطح استان گفت: ۲۰ پروژه راهسازی هرمزگان با استفاده از تجهیزات راهسازی معطل دستگاه‌های دولتی عملیاتی می‌شود.

وی در حمایت از موضوع ساماندهی گروه‌های جهادی و افزایش کارایی این مجموعه مردمی گفت: آمادگی لازم در حوزه تخصیص زمین  یا واگذاری ساختمان دولتی معطل وجود دارد تا شاهد سرعت بخشی و گسترش فعالیت گروه‌های جهادی باشیم.

استاندار هرمزگان بااشاره به سیاست‌ جهادی دولت در فعال کردن ظرفیت‌ها و امکانات معطل دولتی افزود: در بخش تجهیزات و ادوات راهسازی و تجهیزات بیمارستان صحرایی، اقدامات خوبی انجام شد و این امکانات به منظور خدمات رسانی موثرتر به مردم وارد چرخه بهره وری شده‌ است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان ادامه داد: ظرفیت معطل مانده تجهیزات و ادوات راهسازی دولتی بعد از مدیریت تعمیراتی و نوسازی از ماه جاری در مسیر خدمت رسانی قرارگرفته و بخشی در بستک فعال شده است و بخشی نیز برای عملیاتی شدن پروژه‌های راهسازی مناطق محروم استان مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 دوستی با تاکید بر حمایت از گروه‌های جهادی استان اظهار داشت: برای تکمیل پروژه‌ها و خدمات رسانی به مردم، همراهی و کمک گروه‌های جهادی  ظرفیت بزرگی است که بخشداران و دهیاران با همکاری و تعامل مناسب می‌توانند بخش قابل توجهی از مشکلات را مرتفع کنند.

انتهای پیام//

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار