مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از پیشنهاد برای ارائه الگویی موفق و سهام دار شدن ساکنان جزیره در شرکت هواپیمایی کیش، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴ 23 October 2022

به گزارش تابناک جزیره، مهدی کشاورز افزود: با ارائه مدلی هدفمند از سوی سازمان منطقه آزاد کیش برای واگذاری شرکت هواپیمایی کیش و ایفای نقش سرمایه گذاران و خرید سهام توسط ساکنان در قالب شرکت‌های تعاونی یا شرکت‌های بخش خصوصی بر نقش مهم مردم این منطقه در مدیریت هواپیمایی کیش به عنوان ابزار استراتژیک در حوزه حمل و نقل هوایی، تاکید شده است.

وی افزود: با سهام دار شدن ساکنان و خرید شرکت هواپیمایی کیش از سازمان خصوصی سازی می‌توان گام‌های موثری در حفظ و ارتقاء جایگاه اصلی شرکت هواپیمایی کیش برداشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: با ارائه مدل واگذاری شرکت هواپیمایی کیش به عنوان شرکت دولتی به بخش خصوصی این اقدام به نفع مردم جزیره کیش خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با واگذاری مدیریت شرکت هواپیمایی کیش به بخش خصوصی و ساکنان جزیره کیش، این شرکت به عنوان مهمترین ابزار استراتژیک در حوزه حمل و نقل هوایی می‌تواند نقش مهم و ارزشمندی در رونق گردشگری و همچنین فعالیت‌های تجاری جزیره کیش ایفا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار