همزمان با آغاز هفته کیش، اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش در گرامیداشت این رویداد، طرح های تخفیفی ویژه به مشترکان خود ارائه می دهد.
کد خبر: ۱۰۷۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 08 November 2022

به گزارش تابناک جزیره به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد عزیزی سرپرست شرکت تله کیش در این خصوص از رایگان شدن تمامی تماس های مشترکان به اپراتورهای تله کیش و همراه اول همچنین ارائه بسته اینترنت رایگان 10 گیگابایتی از 18تا 24 آبان خبر داد.

وی در تشریح این موضوع افزود: مکالمه رایگان بین اپراتور های تله کیش و همراه اول برای همه مشترکانی که همزمان با هفته کیش در جزیره حضور دارند فعال خواهد شد و تماس ها از ساعت 1 دقیقه بامداد چهارشنبه 18 آبان تا 23 و 59 دقیقه سه شنبه 24 آبان به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

عزیزی همچنین درباره چگونگی تخصیص بسته اینترنت رایگان 10 گیگابایتی به کلیه مشترکان در طول هفته کیش اظهار داشت: مشترکان با شماره گیری کد دستوری #934* و انتخاب منوی "شادباش هفته کیش" از 10 گیگابایت اینترنت رایگان بهره مند می شوند.

به گفته عزیزی در صورتیکه مشترک دارای بسته فعال اینترنت باشد و نسبت به فعال سازی بسته اینترنت رایگان اقدام کند، بسته اینترنت رایگان هفته کیش به عنوان بسته رزرو ثبت شده و پس از اتمام بسته اینترنت جاری، برای مشترک قابل استفاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار