رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کیش، گفت: به منظور رفاه بیشتر کیشوندان و جلوگیری از توزیع خارج از شبکه، تخصیص گاز مایع در کیش فقط مختص ثبت نام کنندگان در سامانه سدف شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱ 30 November 2022

به گزارش تابناک جزیره به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کیش، حسن سالاری با بیان اینکه به منظور رفاه بیشتر کیشوندان و جلوگیری از توزیع خارج از شبکه، تخصیص گاز مایع در کیش فقط مختص ثبت نام کنندگان در سامانه سدف شد، اظهار داشت: برای ثبت‌نام درخواست گاز مایع لازم است متقاضیان با در دست داشتن کدپستی محل سکونت، کدملی و اطلاعات فردی سرپرست خانوار، شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، اطلاعات کارت بانکی سرپرست خانوار و اطلاعات افراد تحت تکفل به سامانه https://newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه کنند.

وی بیان داشت: ساکنان کیش که تاکنون در سامانه سدف ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به این سایت نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کیش هدف از اجرای طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع، تأمین رفاه شهروندان، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و استفاده غیرمجاز از گاز مایع و نیز ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در مناطق تحت پوشش شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی هرمزگان عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار