شهرداری نکا یکی از مهمترین شهر های شرق مازندران در دوره ی جدید مدیریتی با هدایت و راهبری مهندس موسی خلیلی جوان، کاربلد، توانمند و پاکدست نکا گام های اساسی و بزرگی برای توسعه و عمران شهری و همچنین تامین رفاه حال شهروندان نکایی برداشته است و اقدامات بسیار راهگشای دیگری نیز در دست اقدام دارد
کد خبر: ۱۰۸۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶ 03 December 2022

به گزارش تابناک مازندران، در جلسه فرمانداران و شهرداران استان مازندران که با حضور معاون وزارت شهرسازی، حسینی پور استاندار مازندران، مدیرعامل عامل شرکت باز آفرینی شهری کشور در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد معاون وزیر راه و شهرسازی از عملکرد شبانه‌روزی و جهادی موسی خلیلی شهردار نکا با اهداه لوح سپاس از وی تقدیر و قدردانی کرد. 

تقدیر معاون وزیر راه و شهرسازی از عملکرد موفق شهردار نکا  

پیش از این نیز استاندار مازندران در مراسم یادواره علما و شهدای مسجد سجادیه قدردانی به عمل آورده بودعمده عملکرد های که موسی خلیلی را بعنوان یکی مدیران موفق استان حتی کشور معرفی کرد را می‌توان در مطالب زیر مشاهده کنید. 



 

مهندس موسی خلیلی  پیش از آنکه شهردار شود کوله باری از تجربه در قسمت های مختلف شهرداری با سوابق مرتبط به همراه داشت که از جمله می توان معاون عمرانی،معاون فنی در شهرداری نکا اشاره کرد کرد.

 



 

به گونه ای که پس از یک سال ونیم انتخاب دقیق و کارشناسی شده توسط شورای اسلامی دوره ششم  مردمان ولایتمدار شهرستان نکا از انتخاب درست و بدون حاشیه وحمایت شورای ششم و خدمات کم نظیر وی سخن می گویند و اذعان دارند موسی خلیلی شهردار نکا  مدیری پاکدست و جهادی بوده و در یک سال اخیر به عنوان شهردار خدمت ارزنده‌ای کرده، در نهایت رضایت عمومی شهروندان بدرقه راه او بوده است. 



 

رضایت عمومی و استحکام بخشیدن به پیاده سازی قانون بدون مماشات از خصایل بارز وی است. تحولی شگرف و سالم سازی که در این مدت اتفاق افتاد بر کسی پوشیده نیست. 


 

شهرداری نکا یکی از مهمترین شهر های شرق مازندران  در دوره ی جدید مدیریتی با هدایت و راهبری مهندس موسی خلیلی جوان، کاربلد، توانمند و پاکدست نکا گام های اساسی و بزرگی برای توسعه و عمران شهری و همچنین تامین رفاه حال شهروندان نکایی برداشته است و اقدامات بسیار راهگشای دیگری نیز در دست اقدام دارد.

وی با همراهی شورای اسلامی دوره ششم شهر نکا، توانسته است زیر ساخت های خوبی برای توسعه ی شهری نکا آماده کند. خلیلی، با نیروی سرشار جوانی و با صبوری و توانمندی و صداقت و صدالبته با بکارگیری توانایی ها پتانسیل های موجود در کارکنان توانمند و زحمتکش در شهرداری نکا و مدیریت شهری بصورت جهادی تا به امروز مدیریتی موفق، کارگشا و صادقانه‌ای از خود بر جای گذاشته  است و با حمایت های همه‌جانبه از سوی شورای اسلامی ششم شهر نکا که به درستی به وی اعتماد کرده خصوصا حمایت دکتر شریعتی نماینده  مجلس کارهای مهمی از جمله افتتاح بزرگترین  پارک جنگلی شرق مازندران در ده هفته تلاش شبانه روزی و سد لاستیکی(پارک ملت) کمتر از سه ماه، تعریض محورهای مواصلاتی سطح شهر و روان سازی ترافیک شهری احداث ميدان امام رضا،آزاد سازی حریم رودخانه بعد از ۲۴ سال، آسفالت های معابر وکوچه های سطح شهرانجام داد و توانایی انجام کارهای بزرگتر و اساسی تر را نیز دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار