سازمان منطقه آزاد کیش از مجریان و برگزار کنندگان رویدادها و مناسبت‌ ها جهت‌ فعالیت‌ در جزیره کیش‌ دعوت به‌ همکاری‌ می کند.
کد خبر: ۱۰۸۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹ 11 December 2022

به گزارش تابناک جزیره به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونت گردشگری در راستای‌ سیاست‌ های‌ کلان سازمان منطقه آزاد کیش، مبنی‌ بر رونق‌ گردشگری‌، اقتصادی‌ منطقه‌ و استفاده حداکثری‌ از ظرفیت‌ ها و امکانات موجود در جزیره کیش‌ در فراخوانی از مجریان و برگزار کنندگان رویدادها و مناسبت‌ ها دعوت به همکاری کرد.

این رویدادها شامل برگزاری جشنواره های "فرهنگی‌، ادبی، هنری‌، آئینی‌، اقوام، جنگ‌ شادی‌ و سرگرمی‌، فیلم‌، نمایش‌، آشپزی‌ و غذائی‌، محصولات روستائی‌، کشاورزی‌ و... " و همچنین در بخش مسابقات "عکاسی‌، نقاشی‌، طراحی‌، نگارگری، مجسمه‌ سازی‌،رباتیک‌ ، گیم‌ نت‌" و نمایشگاه ها "عمومی، تخصصی‌ و اختصاصی‌" است.

بنابراین گزارش، برگزاری همایش‌ ها "گردهمایی‌ های‌ صنفی‌ و اختصاصی‌ برندها و شرکت‌ها، کنگره های‌ علمی‌ و حرفه‌ ای‌، سمینار و کنفرانس‌ های‌ تخصصی، سمپوزیوم های‌ علمی‌ و بازآموزی‌، کارگاه ها و دوره های‌ آموزشی‌، گردهمائی های‌ سازمانی، مجامع‌ صنفی‌ و نشست‌ های‌ تشکل‌ها) و حراج ها (محصولات هنری‌، اشیاء قیمتی‌، فرش های‌ نفیس‌ و کالاهای‌ شخصی‌ خاص) از دیگر موضوعات این فراخوان می باشد.

شناسائی‌ استعدادها، ایده ها و طرح های‌ مجریان بالقوه و بالفعل‌ جهت‌ سازماندهی‌ و برگزاری‌ رویدادهای‌ جدید و پر مخاطب‌، فعال سازی‌ ظرفیت‌ های‌ پنهان و بالقوه کیش‌ در زمینه‌ رویدادها و مناسبت‌ ها، پشتیبانی‌ و حمایت‌ از برگزارکنندگان خلاق و خوش ذوق رویدادها و مناسبت‌ ها جهت‌ اجرای‌ برنامه‌ در این منطقه‌، ترغیب‌ و تشویق‌ برگزارکنندگان رویدادها جهت‌ برنامه‌ریزی‌ و اجرای‌ برنامه‌ در فصل‌های‌ کم‌ مسافر جزیره، استفاده هرچه‌ بیشتر از امکانات موجود در کیش جهت‌ برگزاری‌ رویدادها و مناسبت‌ ها از جمله اهداف این فراخوان عنوان شده است.

متقاضیان می توانند طرح و رزومه خود را در زمینه‌ برگزاری‌ جشنواره، نمایشگاه، همایش‌،گردهمایی‌، مسابقات و سرگرمی‌ به همراه مستندات و مدارك مربوطه را برای‌ سه‌ ماهه‌ پایانی ‌سال جاری ‌و شش‌ ماهه‌ اول سال ١٤٠٢ بصورت جداگانه ‌در سامانه‌ events.kish.ir بارگذاری‌ و با دریافت‌ کد رهگیری‌ پیگیری‌ کنند.

بر اساس این گزارش کلیه‌ طرح ها و ایده های‌ ثبت‌ شده متقاضیان توسط‌ ستاد هماهنگی‌ جشنواره ها و رویدادها مورد بررسی‌ و ارزیابی‌ شده و از برگزیدگان طرح ها و ایده های‌ نو جهت‌ صدور مجوز و عقد قرارداد برگزاری‌ به صورت جداگانه‌ دعوت خواهد شد.

عدم تداخل موضوعی طرح ها و ایده های‌ اعلامی‌ از سوی‌ متقاضیان با موضوعات ثبت‌ شده در تقویم‌ سالیانه‌ رویدادها و مناسبت‌ های‌ کیش‌ از جمله شرایط شرکت در این فراخوان است.

ستاد هماهنگی‌ جشنواره ها و رویدادها از طرح های‌ خلاق، نوین‌ و دارای‌ تداوم برگزاری‌ که‌ در جهت‌ رونق‌ گردشگری‌ و اقتصادی‌ کیش‌ باشند حمایت‌ و پشتیبانی‌ ویژه می‌ کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار