رئیس مرکز بهداشت کیش گفت: افرادی که نوبت اول تا چهارم واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند برای دریافت واکسن به مرکز جامع خدمات بوعلی مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۰۸۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶ 03 January 2023

تکمیل نوبت‌های واکسیناسیون راه مقابله با ویروس کرونا

به گزارش تابناک جزیره، دکتر رضانیا در گفتگوی تلفنی بخش خبری بیست سیما، افزود: پس از اعلام سویه‌های جدید در کشور تعداد تست‌های کرونا در جزیره کیش نیز افزایش پیدا کرده است، اما هنوز سویه جدید ویروس کرونا در جزیره کیش شناسایی نشده است.

وی با اشاره به اینکه براساس پیش بینی‌ها روند شیوع موج هشتم کرونا در هفته‌های آینده صعودی خواهد شد، گفت: با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در اماکن سر بسته و تکمیل نوبت‌های واکسن کرونا می‌توانیم با این موج جدید نیز مقابله کنیم.

دکتر رضانیا افزود: واکسن‌های سینوفارم، برکت و اسپایکوژن در مرکز خدمات جامع بوعلی برای تزریق به مردم موجود است.

وی گفت: گروه‌های سنی ۱۸ سال به بالا و افرادی که نوبت‌های چهارگانه خود را هنوز تکمیل نکرده اند می‌توانند در ساعات اداری برای تزریق به مرکز خدمات جامع بوعلی کیش مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت کیش گفت: افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای، خاص و ضعف سیستم ایمنی بدن و گروه ۵ سال به بالا نیز که دو نوبت واکسن کرونای خود را دریافت نکرده اند برای تزریق به مرکز خدمات جامع بوعلی مراجعه کنند.

دکتر رضانیا با اشاره به برگزاری جلسه ستاد کرونا جزیره کیش در روز ۱۴ دی، افزود: شرایط تزریق نوبت پنجم روز شنبه ۱۷ دی اعلام خواهد شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار