امام جمعه کیش:
امام جمعه کیش گفت: پیروی از شهید سلیمانی یکی از لازمه های جامعه امروزی بوده که تحقق این هدف نیازمند تقویت ویژگی های این شهید در بین نسل های مختلف است.
کد خبر: ۱۰۸۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲ 04 January 2023

تقویت ویژگی های شهید سلیمانی در جامعه لازمه پیروی از این شهید است

به گزارش تابناک جزیره، حجت الاسلام علیرضا بی نیاز سه شنبه شب در سومین سالروز شهادت شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: با هیچ بیان و زبانی نمی توان رشادت ها، فداکاری ها و ایثار این شهید برای بشریت و امت اسلامی را بیان کرد و معتقدم شهید سلیمانی قهرمانی ابدی است.

وی اضافه کرد: شهدا جایگاهی والا ارزشمندی دارند اما شهید حاج قاسم سلیمانی از مقام و منزلتی ویژه دارد به واسطه برخی ویژگی های شاخصی که دارد هم اکنون به عنوان سردار دل های مردم ایران، منطقه و جهان به جایگاهی بزرگ دست پیدا کرده است.

حجت الاسلام بی نیاز با بیان اینکه امریکایی ها باید تا سقوط و انحطاط خود نسبت به ترور این قهرمان معاصر ایرانی وجهانی پاسخ گو باشند یادآور شد: سجایای اخلاقی، ایثار و فداکاری، اخلاص و تواضع برابر ولایت، آزادی و آزادمردی از جمله ویژگی هایی است که او را در دل بسیاری از افراد ایران و جهان جا داده است.

وی افزود: اگر می خواهیم یاد شهید سلیمانی را زنده نگه داریم و سرباز ولایت باشیم باید این صفات و ویژگی های او را در جامعه تقویت کنیم کرده و ادامه دهنده این شهید همام باشیم.

یکی از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در این آیین گفت: این شهید با حداقل امکانات حداکثر خدمات را ارائه می کرد و از تهدیدها، فرصت ایجاد می کرد.

سردار سرتیپ غلامعلی رجایی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی بصیر بود و ولایت و دشمن و زمان شناسی را به رصورت کامل درک می کرد افزود: امروز مردم ساکن در جبهه مقاومت در غیاب ایشان طعم تلخ فجایع جنایت های داعش را بیشتر می چشند.

وی اضافه کرد: جبهه مقاومت امروز در نتیجه ۶ سال فرماندهی به ۶ کشور اسلامی از سوی شهید سلیمانی امروز در پشت دروازه های اسرائیل ایستاده و اگر امروز بخواهیم بتوانیم به عنوان رهرو این شهید باشیم احتیاج به سلاحی همچون بصیرت داریم.

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابو مهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهوری آمریکا و با شلیک موشک‌های پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار