معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: طبق انعقاد چندین تفاهم‌نامه، این جزیره در کنار تقویت ظرفیت‌های خود به محل معرفی گردشگری استان‌های کشور تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۴۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ 26 February 2023

مرتضی رمضانی گالری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری بین استان‌های کشور برای استفاده از ظرفیت‌های مشترک در راستای اعتلای گردشگری و شناساندن این ظرفیت‌ها از نیمه دوم امسال شروع شده‌است.
وی افزود: تاکنون این تفاهم‌نامه با چند استان کشور از جمله کرمان، خراسان رضوی، زنجان، مشهد، گیلان و آذربایجان شرقی به امضا رسیده و در صدد هستیم تعاملات با استان‌های دیگر را نیز افزایش دهیم.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه افزایش حضور گردشگران در قالب سفرهای گروهی و انفرادی در این جزیره از مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه‌ها است یادآورشد: براساس این تفاهم نامهها قرار است در کنار معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری جزیره در حوزه گردشگری به بخش خصوصی نیز معرفی شود.
رمضانی گالری گفت: همچنین باتوجه به ظرفیت‌های گردشگری کیش در حوزه‌های بین‌الملل ظرفی‌ های صنعت توریسم استان‌های کشور نیز در عرصه بین‌الملل معرفی خواهد شد.
جزیره کیش همواره یکی از نقاط گردشگر پذیر کشور بوده و همه ساله در ایام نوروز شاهد حضور گسترده مسافران از اقصی نقاط ایران است و به واسطه آب و هوای گرم و مرطوب و همچنین ضوابط پذیرش مسافر، محل اقامت در آن یکی از الزامات سفر به این جزیره است.
هم اکنون این جزیره با ۳۰ نوع خدمت یکی از بهترین مناطق گردشگری کشور بوده و چهارمین شهر پُرمسافر غرب آسیا محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار