کد خبر: ۱۲۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 05 November 2015
دادستان عمومی و انقلاب شوش با بیان اینکه تمام عوامل سه حادثه اخیر ناامنی و تیراندازی در سطح شهرستان شوش شناسایی شده اند گفت:تعدادی از این افراد دستگیر و چند تن دیگر نیز تحت تعقیب می باشند.

مصطفی نظری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا ضمن تشریح چند حادثه ناامنی در آبان ماه در شهرستان شوش افزود: پنجم آبان ماه دو نفر به اسامی (ا - ب ) و ( س - م ) به دنبال اختلاف شخصی با یکی از بانیان یک تکیه عزاداری در خیابان فیاض بخش شوش اقدام به تیراندازی به سمت این تکیه کرده و متواری شدند.

وی اظهار کرد: این دو نفر پس از این اقدام شناسایی و راهی زندان شدند.

نظری در خصوص حادثه تیراندازی هوایی در مجاور آرامگاه دعبل خزاعی در سه شنبه شب گذشته توسط فردی به نام ج - ح نیز گفت:فرد مذکور از اهالی روستای حمزه بخش مرکزی شوش بوده که با پسر عموی خود اختلاف ملکی داشته و با سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت حسینیه حضرت ام البنین (ع) در همان روستا نموده و سپس متواری شد.

دادستان شوش افزود: این فرد سپس در شهر شوش نیز در چند نقطه از جمله خیابان امام رضا(ع) ، پشت حرم دعیل خزاعی و میدان بسیج اقدام به تیراندازی هوایی کرده و موجب رعب و وحشت در شهروندان شده و متواری گردید.

وی افزود:این متهم پس از این اقدام شناسایی شده و بزودی نیز دستگیر و به اشد مجازات خواهد رسید.

دادستان شوش در خصوص حادثه حمله به نگهبان اداره بنیاد مسکن شوش در تاریخ 10 آبان که به مجروح شدن نگهیان این اداره با ضربات چاقو انجامید نیز گفت:یکی از عوامل این حادثه شناسایی و تحت تعقیب پلیس می باشد.

وی با تاکید بر برخورد شدید با متخلفان و مجرمان و افرادی که به هر نحوی موجب رعب و وحشت و ناامنی در سطح شهرستان شوش شوند افزود:هرگونه سلب آسایش، مزاحمت و خسارت به دیگران جرم و قابل تعقیب قضایی است و کیفر قانونی دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار