تعداد پرواز و مسافران جابجا شده توسط هواپیمایی کیش در آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد چشمگیری را تجربه کرده است.
کد خبر: ۳۴۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 24 December 2016
به گزارش تابناک کیش، در پی تاکیدات و اقدامات دکتر مونسان مبنی بر توسعه شبکه پروازی، ارتقاء خدمات به هموطنان و تقویت ناوگان هوایی شرکت کیش ایر تعداد پرواز این شرکت در آبان ماه امسال رشد چشمگیری را تجربه کرده است.

طی آبان ماه سال 1395 نسبت به آبان ماه سال 1394، تعداد پروازها، معادل 28 درصد و تعداد مسافران جابجا شده، حدود 39 درصد افزایش یافته است.

در مسیرهای داخلی، طی آبان ماه سال 1395 نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تعداد پروازها، حدود 36 درصد و تعداد مسافرین جابجا شده، معادل 59 درصد افزایش داشته است. همچنین در این دوره تعداد پروازها در مسیرهای داخلی مرتبط با جزیره زیبای کیش (ورودی و خروجی)، حدود 29 درصد و تعداد مسافرین معادل 52 درصد افزایش یافته است و این در صورتی است که تعداد پروازها و مسافرین در مسیرهای داخلی غیر از کیش نیز به ترتیب 45 و 68 درصد افزایش داشته است.

در آبان ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه در مسیرهای غیر کیش اعم از داخلی و بین المللی تعداد پروازها و مسافرین جابجا شده به ترتیب 63 و 85 درصد افزایش یافته است.

شایان ذکر است فرودگاه جزیره کیش، با نشست و برخاست 1752 پرواز و اعزام و پذیرش، تعداد 207292 مسافر (با سهم 5/4 درصدی)، هفتمین فرودگاه پرتردد کشور بوده و از این میزان معادل 52 درصد تعداد پروازها و 48 درصد تعداد مسافرین در مسیر جزیره کیش، سهم شرکت هواپیمائی کیش بوده است. در این ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته تعداد نشست و برخاست پروازهای داخلی فرودگاه جزیره کیش، معادل 9 درصد و اعزام و پذیرش مسافرین آن، حدود 24 درصد افزایش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار