اصول قرارداد با یک مربی خارجی و یا حتی داخلی شامل شرایطی است این شرایط به قرارداد منعقده روی متن قرارداد بر می‌گردد.
کد خبر: ۳۵۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 12 January 2017

به گزارش تابناک : اصول قرارداد با یک مربی خارجی و یا حتی داخلی شامل شرایطی است این شرایط به قرارداد منعقده روی متن قرارداد بر می‌گردد. از ورود کی‌روش تا همین اواخر کسی از متن قرارداد او اطلاع ندارد. دانستن حق مردم است. آن کسانی که می‌خواهند قراردادی ببندند که از نظر مردم قابل قبول نیست متن قراداد را منتشر نمی‌کنند.

 
کی‌روش از روز اولی که به این مملکت آمد بنا را به مخالفت با کارشناس‌ها، مربیان و پیشکسوتان وطنی قرار داد. برخی جریان‌ها هم در مطبوعات و صدا وسیما از کی‌روش حمایت کردند. همه نظرات محترم است به شرط اینکه به حیثیت ملی ما برنخورد. آقای کی‌روش طوری عمل می‌کند که به وحدت و حیثیت ملی ما صدمه می‌زند.
 
یک آدمی که اصلا اطلاعی از فوتبال نداشت رئیس فدراسیون شد. آقای کی‌روش هیچ کس را قبول ندارد. نه کمیته فنی را قبول دارد نه کمیته آموزش را. افرادی را در فدراسیون می‌شناسم که همه‌شان دست به سینه کی‌روش هستند فقط ۴۵ ثانیه نه بیشتر و نه کمتر به من مهلت بدهند تا در فدراسیون باشم آن وقت تکلیف کی‌روش را خیلی راحت با قوانین و مقررات بین المللی روشن می‌کنم.
 
قوانین بین المللی به کی‌روش اجازه نمی‌دهد که او در امارات استعفای خودش را اعلام کند. هیچ چیز در مورد قرارداد کی‌روش مشخص نیست. فدراسیون شهامت داشته باشد و بگوید مبلغ قرارداد کی‌روش از روزی که آمده تا به الان چقدر است. چقدر به کی‌روش پول دادند و چه مقدار طلب دارد. با ۴۵ ثانیه‌ای که به من مهلت می‌دهند هم تکلیف کی‌روش را مشخص می‌کنم و هم مربی آینده را تعیین می‌کنم. سال ۸۹ مگر غیر از این بود به آقای مایلی کهن به بن بست خوردیم ظرف ۲۴ ساعت هم مربی تعیین شد و هم با موفقیت به جام جهانی رفتیم.
 
اینکه می‌ترسید و پشت کی‌روش قائم می‌شوید تا معایب خودتان مشخص نشود، درست نیست. منظور من با مدیران فدراسیون است. حتم دارم که این مدیران دلشان برای فوتبال می‌سوزد ولی بلد نیستند چگونه با یک سرمربی رفتار کنند. من شنیده‌ام کی‌روش با تیم‌های دیگر هم صحبت کرده است و به دنبال بستن قرارداد است بدون اینکه اصلا مسئولان فدراسیون ایران را به حساب بیاورند. به عبارت دیگر او به فدراسیون فوتبال ما توهین کرده است که اثراتش در جامعه کاملا مشهود است. همه این موضوعات از بی‌برنامگی مسئولان فدراسیون سرچشمه می‌گیرد. کار خودشان را بلد نیستند من به همه شان احترام می‌گذارم و شاید می‌خواهند به فوتبال کمک کنند ولی راهش را بلد نیستند.
 
آقای کی‌روش ۶ ماه در امارات بود و اماراتی‌ها بیرونش کردند. این مشکلات به مسئولان فدراسیون و عدم تصمیم‌گیری خوب برمی‌گردد. حالا برنامه ۹۰ دنبال کی‌روش است آیا فدراسیون هم باید دنبال کی‌روش برود. یک مدت آقای اسدی در مورد کی‌روش صحبت می‌کرد اما او هم حالا ساکت شده است و دنبال جریان حامی کی‌روش راه افتاده است. اسدی هم موافق تاج و کفاشیان شده است همه شان یک خط شده‌اند و همه را هم کی‌روش اداره می‌کند. این تیم ملی با همین نفرات به همراه ضعیف‌ترین مربی ایران هم به جام جهانی می‌رود ما مربیان بزرگی مثل قلعه نویی، ‌فرکی و مایلی کهن را داریم. من دلم برای مربی‌های وطنی می‌سوزد. ولی حالا که سکان تیم ملی را به یک مربی خارجی داده‌ایم اجازه ندهیم که او شخصیت تیم ملی را زیر سوال ببرد.



منبع : آرمان
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، کی روش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار