دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا هیچ نماینده رسمی ای به نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد که قرار است این هفته در داووس سوئیس برگزار شود اعزام نخواهد کرد.
کد خبر: ۳۶۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 15 January 2017
به گزارش تابناک : دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا هیچ نماینده  رسمی ای به نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد که قرار است این هفته در داووس سوئیس برگزار شود اعزام نخواهد کرد، هرچند که قرار است یکی از مشاوران ترامپ در این نشست حضور یابد.

به گفته منابع آگاه، گری کوهن، رئیس سابق بانک گلدمن ساکس که از شرکت کنندگان همیشگی نشست های گذشته داووس بود، گفته که پس از نامزدی اش برای ریاست شورای اقتصاد ملی آمریکا در ماه دسامبر، در نشست امسال مجمع جهانی اقتصاد رکت نمی کند. دیگر نامزدهای تصدی پست های مهم در دولت ترامپ نیز در این نشست حضور نخواهند داشت.

یکی از اعضای برجسته تیم انتقالی ترامپ گفت، رئیس جمهور منتخب معتقد است حضور در این نشست سالانه که با حضور افراد قدرتمند و صاحب نفوذ برگزار می گردد، به معنای خیانت به جنبش مردمی حامی وی خواهد بود. وی که نخواست نامش فاش شود افزود، این گردهم آیی که با حضور  میلیونرها، میلیاردرها، رهبران سیاسی و افراد مشهور جهان برگزار می شود، نماینده همان ساختار قدرتی است که خشم مردمی را برانگیخت و موجب پیروزی ترماپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد.

با این حال، آنتونی سکاراموچی، بنیانگذار موسسه اسکای بریج کپیتال و از حامیان ستاد ترامپ قرار است در نشست داووس حضور یابد. وی هفته گذشته به عنوان دستیار ترامپ منصوب شد.
هوپ هیکس، سخنگوی ترامپ گفت، سکاراموچی، که چندین بار در نشست داووس شرکت داشته، قبل از انتخاب شدن به عنوان عضو تیم کاخ سفید برای شرکت در این نشست برنامه ریزی کرده و عنوان یک مقام غیررسمی به داووس خواهد رفت.



منبع : بلومبرگ 
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، ترامپ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار