با بهبود شرایط و مراودات بانکداری بین‌الملل باید بتوان برنامه‌های مدونی را در خصوص گسترش بازار بانک در سطح بین‌الملل و افزایش زمینه سودآوری مهیا کرد.
کد خبر: ۳۶۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲ 18 January 2017
به گزارش تابناک : بنابر اعلام بانک گردشگری، در نخستین روز این همایش که در ۲۹ دی‌ماه در محل هتل‌های فرودگاهی با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ستاد و شعب برگزار شد، اولویت‌ها و سیاست‌گذاری‌های آتی تشریح شد.

خسرو خواجه‌حسنی مدیرعامل بانک‌گردشگری در این همایش گفت: در بازار رقابتی موجود بانک‌ها گریزی جز تن دادن به تغییرات و ارتقای سطح مسئولیت‌پذیری و تعهد سازمانی ندارند.

خواجه حسنی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه بانکداری و تجارت الکترونیک در افزایش سطح کیفی ارائه خدمات و توسعه بازاریابی محصول یادآوری کرد: باید با تغییر نگرش به نحوه جذب و به کارگیری منابع مشتریان و گسترش مطالعات علمی به ویژه در حوزه تحارت الکترونیک، دارایی معنوی بانک که همان برند سازمانی است را تقویت کنیم.

وی افزود: با بهبود شرایط و مراودات بانکداری بین‌الملل باید بتوان برنامه‌های مدونی را در خصوص گسترش بازار بانک در سطح بین‌الملل و افزایش زمینه سودآوری مهیا کرد.

مدیرعامل بانک‌گردشگری گفت: در بخش محصولات، تشکیل کارگروه خلاقیت و ایجاد محصول برای افزایش مزیت رقابتی ضروری است که بنیان هم‌افزایی واحدهای مربوطه را برای طراحی محصولات جذاب برای مشتریان جدید و جلب رضایت و تامین نیاز مشتریان فعلی شکل می‌دهد.

اتکای بیشتر به درآمدهای کارمزدی، ارتقای فرهنگ سازمانی، جوان‌گرایی و شایسته سالاری در انتصابات و ارتقاهای شغلی و تنوع بخشیدن کمی و کیفی به دامنه مشتریان بانک از دیگر موارد مورد تاکید خواجه حسنی در همایش سراسری مدیران ستاد و شعب بود.

این همایش در دو روز و با دستور کار هم‌اندیشی در خصوص آسیب‌شناسی عملکرد گذشته و سنجش ظرفیت‌های عملکردی سال آینده با حضور مدیران ارشد برگزار می‌شود.


منبع : ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار