در یک اتفاق عجیب، توییتر حساب‌های کاربری زیادی را مجبور به فالو کردن اکانت رسمی رئیس جمهور آمریکا کرده است.
کد خبر: ۳۶۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 22 January 2017
به گزارش تابناک : سرویس شبکه‌ی اجتماعی توییتر، در جریان انتقال دسترسی اکانت رسمی ریاست جمهوری آمریکا، نیم میلیون فالور را به‌صورت اتفاقی به حساب دونالد ترامپ اضافه کرده است. مدیر عامل این شرکت، جک دورسی، پس از انتشار این اخبار از کاربران عذرخواهی کرد.

این اشتباه باعث شده است تا توییت‌های زیادی توسط کاربران مختلف منتشر و اعتراضات شدیدی به توییتر وارد شود. اکثر کاربران به این قضیه اعتراض داشته‌اند که حتی پس از آنفالو کردن حساب POTUS@ که متعلق به رئیس جمهور آمریکا است، باز هم مجبور شده‌اند اکانت ترامپ را دنبال کنند. برخی از این توییت‌ها و اعتراضات را در ادامه می‌خوانید:

اگر اکانت‌های POTUS@ و FLOTUS@ و VP@ را آنفالو کردید، یک بار دیگر آن‌ها را بررسی کنید. توییتر دیشب من را مجبور کرد که اکانت ترامپ را فالو کنم.
حساب دیگر با هشتگ unfollow# نوشته است:

آیا کس دیگری هم با این مشکل عجیب روبرو شده است؟ توییتر ما را مجبور کرده که حساب ترامپ را فالو کنیم.
اکانت دیگری با عصبانیت و با استفاده از هشتگ‌های Unfollow# و NoThankYou# نوشته است:

تازه متوجه شدم که اکانت رسمی رئیس جمهور آمریکا را فالو می‌کنم. من چنین درخواستی نداشتم. 
توییت‌ها و گزارشات مشابه دیگری نیز در ارتباط با فالو کردن حساب بانوی اول آمریکا، معاون اول این کشور و کاخ سفید منتشر شده‌اند.

دورسی اعلام کرده از آنجا که POTUS@ یک حساب حقوقی است و متعلق به شخص نیست، پس از تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا، دسترسی و تمام فالورهای آن به رئیس جمهور جدید منتقل می‌شود. توییت‌های قبلی که توسط اوباما نوشته شده بودند نیز به اکانت جدیدی تحت نام POTUS44@ منتقل شده‌اند. برنامه‌ی انتقال به این صورت بوده که تمامی ۱۳ میلیون فالور حساب POTUS@ در زمان اوباما، به اکانت جدید که تحت مالکیت ترامپ است و اکانت POTUS44@ منتقل شوند. اما این روند با مشکل مواجه شد و اکانت‌هایی که پس از این انتقال، حساب POTUS44@ را فالو کرده بودند، مجبور به فالو کردن POTUS@ نیز شدند.

دورسی در ادامه به این نکته اشاره کرده است که به خاطر این اشتباه، افرادی که پیش از این اکانت رسمی رئیس جمهور آمریکا را آنفالو کرده بودند نیز مجبور به فالو کردن دوباره‌ی آن شدند. او تخمین زده است که حدود ۵۶۰ هزار حساب کاربری درگیر این مشکل شده‌اند و دیگر حساب‌های رسمی دولت آمریکا نیز تحت تأثیر این اشتباه بوده‌اند.

مدیرعامل توییتر پس از عذرخواهی رسمی در یک توییت اعلام کرد که تمامی این مشکلات برطرف شده و فالورها به حالت قبلی بازگشته‌اند. البته هنوز برخی کاربران اعلام می‌کنند که مجبور به فالو کردن حساب رئیس جمهور آمریکا شده‌اند.

ترامپ که به خاطر توییت‌های زیادش معروف است، به‌عنوان اولین رئیس جمهور توییتری واقعی در آمریکا شناخته می‌شود. در حال حاضر اپلیکیشن‌های متعددی طراحی شده‌اند تا تأثیر توییت‌های ترامپ بر بازار سهام را بررسی کنند. او در حال حاضر، بیش از ۲۱ میلیون فالور در حساب شخصی خود دارد و ۱۴ میلیون فالور دیگر نیز به حساب کاربری رئیس جمهور آمریکا اضافه شدند. در حال حاضر در حساب جدیدی که به ترامپ منتقل شده است، شش توییت از او منتشر شده که یکی از آن‌ها را در ادامه می‌خوانید:

مردم بزرگ آمریکا، بسیار مفتخرم که به‌عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا به شما خدمت می‌کنم.



منبع : زومیت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار