معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: امسال تاکنون 183 حادثه جاده‌ای به این جمعیت گزارش شده است و حدود 900 نفر در این حوادث آسیب دیدند.
کد خبر: ۳۶۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 24 January 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا بهرامی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره وقوع حادثه در ساختمان پلاسکو تهران اظهار کرد: این حادثه باید درس عبرتی برای مدیران امدادی باشد؛ کارشناسان می‌گویند که حدود سه هزار ساختمان همچون پلاسکو در شهر تهران در معرض تهدید قرار دارد.

وی ادامه داد: امسال تاکنون 183 حادثه جاده‌ای به جمعیت هلال احمر استان قم گزارش شده است و حدود 900 نفر در این حوادث آسیب دیدند، همچنین در این مدت 12 حادثه کوهستان را در استان داشتیم و بیش از 60 نفر در این حوادث آسیب دیدند. در مجموع امسال 13 هزار نفر در استان قم در حوادث مختلف آسیب دیدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم افزود: باید مردم با هماهنگی هیأت‌ کوهنوردی به کوه‌های استان بروند تا دچار حادثه نشوند، آمار حوادث کوهستان در استان قم با توجه به شرایط جغرافیایی این استان بالا است و باید این آمار کاهش پیدا کند.

بهرامی با اشاره به خدمات جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: این جمعیت امسال 14 مورد خدمت مناسبتی داشته است؛ قم شهر مناسبت‌ها است و در ایامی همچون نیمه شعبان تعداد زیادی زائر به این شهر می‌آیند.

وی ادامه داد: شماره 112، شماره ندای امداد جمعیت هلال احمر است و مردم می‌توانند با تماس با این شماره علاوه بر اعلام حوادث، آموزش کسب کنند، افراد حتی با تلفن همراه بدون سیم کارت هم می‌توانند با شماره 112 تماس بگیرند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم در پایان خاطرنشان کرد: امسال تاکنون بیش از یک میلیون و 485 هزار تماس با شماره 112 این جمعیت در استان برقرار شد و در این مدت 236 حادثه به جمعیت هلال احمر استان قم اعلام شد. به صورت روزانه چهار هزار و 800 تماس با شماره 112 جمعیت هلال احمر استان گرفته می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار