رئیس هیأت بدمینتون استان قم از آغاز به کار نخستین دوره لیگ باشگاهی بدمینتون در قم خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 24 January 2017
به گزارش تابناک قم، علی پنجه‌باشی اظهار کرد: راه‌اندازی لیگ بدمینتون باشگاه‌های استان قم یکی از برنامه‌هایی بود که از ابتدای سال 95 در برنامه کاری هیأت بدمینتون قرار داشت و با توجه به رویکرد کلی ورزش قم مبنی بر توسعه لیگ‌های استانی در رشته‌های مختلف این مسابقه‌ها را آغاز کردیم؛ البته با توجه به کمبود باشگاه‌های بدمینتون کار دشواری در پیش داشتیم.

وی افزود: در لیگ بدمینتون استان قم 6 تیم رقابت می‌کنند که این 6 تیم در حقیقت حامیان مالی بدمینتون‌بازان جوان ما برای برگزاری این مسابقه‌ها و درگیر شدن بازیکنان با کوران مسابقه‌ها هستند و هنوز تا راه‌اندازی لیگ استانی و باشگاهی به مفهوم واقعی کلمه فاصله داریم. بدمینتون قم از نظر ساختار فیزیکی هنوز در شرایطی نیست که باشگاه‌های مستقل داشته باشد با این که ما استانی تک‌شهر هستیم و امکان توسعه باشگاه‌ها در این شرایط هنوز میسر نیست.

رئیس هیأت بدمینتون استان قم گفت: سال 96 می‌تواند سال شکوفایی بدمینتون قم باشد. ما چند بازیکن جوان، نوجوان و نونهال در اختیار داریم که سال آینده می‌توانند به تیم‌های ملی برسند. بدمینتون قم همه تمرکز خود را بر رشد خود در رده‌های پایه قرار داده است اما نیاز داریم در بخش بزرگسالان نیز با قدرت عمل کنیم. حضور در لیگ دسته اول کشور در سال آینده را در دستور کار قرار داده‌ایم و بدون تردید بر خلاف امسال، سال آینده در لیگ دسته اول کشور شرکت خواهیم کرد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار