مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نمایش اتحاد و انسجام مردم درمقابل جهانیان خواند.
کد خبر: ۳۷۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷ 12 February 2017
به گزارش تابناک کیش: علی اصغر مونسان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در راهپیمایی 22 بهمن ماه ، حضور گسترده و منسجم مردم جزیره را بیانگر همراهی آنان با نظام خواند و در این باره گفت: به لطف خداوند امسال نیز مانند سال های گذشته مردم در راهپیمایی یوم الله حضور گسترده ای را نشان دادند که نشان می دهد تهدیدهای دشمنان نه تنها تاثیری ندارد بلکه اتحاد، همدلی وحضور مردم کشورمان درصحنه های اجتماعی بیشتر می شود.

وی افزود: به طور حتم امسال نیز مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن همراهی خود را با نظام به نمایش گذاشتند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص تهدیدهای آمریکا و اعمال محدودیت های قانونی اظهار کرد: ما همیشه تهدیدات را شنیده ایم اما این مردم هستند که با حضور خود در این روز بزرگ به این تهدیدات پاسخ می دهند زیرا مردم با این حضور نشان دادند که منسجم و متحد زیرلوای پرچم ودرسایه رهنمودهای مقام معظم رهبری از کشور دفاع خواهند کرد.

مونسان تاکید کرد: در واقع این حضور پرشور نشان می دهد که مردم از استکبار و تهدیدهای آنان ترسی ندارند و همواره برای پشتیبانی از نظام و کشور آماده است.

شایان ذکر است که راهپیمایی مراسم یوم الله 22 بهمن روز جمعه با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه و کلیه مسئولان و مدیران بخش های مختلف در کنار مردم از مقابل دانشگاه پردیس بین الملل کیش تا مصلی برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار