تیم کیک بوکسینگ جزیره کیش به رقابت های قهرمانی کشور که در تهران برگزار می شود اعزام شد.
کد خبر: ۳۷۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۲ 16 February 2017
به گزارش تابناک کیش: رقابت های قهرمان کشوری کیک بوکسینگ در پنج گروه سنی نو نهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان از 27 تا 29 بهمن به میزبانی تهران برگزار می شود.
میلاد سرداریان، مهدی شهدادی، صابر قنبر زاده، محمد چراغ چشم، محمد کندرانی، فردین سلیم نیا، اصلان زحمت کش، آرین نیاستی، امید رئوفی، رضا مشکال، محمد مرادی و مهدی زرشکی اعضای تیم جزیره کیش هستند که به مربیگری و سرپرستی نادر تیموری به این رقابت ها اعزام می شوند.
*نفرات برتر تکواندو آقایان دهه مبارک فجرمشخص شدند
رقابت های تکواندو دهه مبارک فجردر بخش مردان با مشخص شدن نفرات برتر بکار خود پایان داد.
رقابت های تکواندو آقایان به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور 140 ورزشکار در 2 رده سنی و 12 وزن در سالن کوثر مجموعه ورزشی المپیک برگزار شد .
در رده سنی خردسالان شرکت کنندگان در 8 وزن رقابت کردند که نفرات برتر هر وزن مشخص شدند.

*پایان رقابت های شطرنج و والیبال دهه فجر در کیش
رقابت های والیبال و شطرنج گرامیداشت دهه مبارک فجر با مشخص شدن تیم های برتر بکار خود پایان داد.
در رقابت های والیبال داخل سالن که با حضور پنج تیم در رده سنی نوجوانان برگزار شد، تیم های حاضر به صورت دوره ای با یکدیگر پیکار کردند و در نهایت تیم خلیج فارس در جایگاه نخست ایستاد، الغدیر دوم شد و تیم نوجوانان کیش جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.
همچنین یک دوره مسابقه شطرنج ویژه بازنشستگان بالای 55 سال در خانه شطرنج برگزار شد که 12 شطرنج باز در چهار دور به روش سوئیسی رقابت کردند که در نهایت رضا پیله اول شد و غلامرضا انور و عباس فرخی در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار