همایش هنرمندان پیشکسوت در کیش
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای سال آینده با زحمات رئیس سازمان برنامه و بودجه، بودجه ای با اعتبار 26 میلیارد تومان به مجموعه اضافه شد که این اتفاق بسیار ارزشمند و مهم است.
کد خبر: ۳۸۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 24 February 2017
به گزارش تابناک کیش: علی مراد خانی روز پنجشنبه در پنجمین همایش سراسری هنرمندان پیشکسوت که در هتل مارینای جزیره کیش برگزار شد،افزود: زمانی که وارد حوزه معاونت هنری شدم بودجه حدود 14 میلیارد تومان بود ،در نخستین برخورد با سخنگوی دولت یازدهم و بیان مسائل و مطالبات این حوزه ،ایشان 46 میلیارد تومان به بودجه مجموعه اضافه کردند که رقم خوبی بود.
وی اظهارداشت: از زمانی که دولت تدبیر و امید در راس کار قرار گرفت بیشترین کمک و کاری که برای بخش هنر باید انجام می شد توسط معاون رییس جمهوری انجام گرفت که ما باید قدرشناس این خدمات و زحمات باشیم.
وی گفت: دکتر نوبخت بخشی از حوزه هنر است و ایشان به عنوان هیات امنای بنیاد رودکی نیز فعالیت دارند که ما از خدمات و زحمات ایشان نهایت استفاده را می کنیم و این برای ما مایه افتخار است.
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هنرمندان پیشکسوت عامل بسیاری از فعالیت های اساسی در حوزه هنر بوده اند، افزود: آنچه برای تاریخ کشور باقی می ماند حاصل کار هنرمندان است .
وی با بیان اینکه بسیاری از هنرمندان حاضر در این همایش عامل بسیاری از فعالیت های اساسی حوزه هنر بوده اند، افزود : در حوزه موسیقی ، تئاتر ، هنرهای تجسمی ، خوشنویسی شاهد فعالیت هنرمندان هستیم و آنچه برای تاریخ کشور باقی می ماند حاصل کار و اثار این هنرمندان است.
معاون هنری وزارت ارشاد اظهارکرد: دکتر نوبخت و همکاران مجموعه نگاه مثبتی به حوزه فرهنگ و هنر دارند و از این رو موقعیت خوبی برای طرح مسائل ما فراهم شده است و به نفع حوزه پیشکسوتان گامهای خوبی برداشته شده است .
مرادخانی با تقدیر از زحمات معاون رییس جمهوری برای حضور در این همایش گفت : رئیس جمهوری وارد خوزستان شده اند و امیدواریم با حضور ایشان مسائل ایجاد شده برطرف شود و به فرجام نیکی برسد.
وی ابراز امیدواری کرد که این محبت معاون رئیس جمهور به حوزه فرهنگ و هنر ادامه یابد و با کمک ایشان گرفتاری بی پولی و فقر مستمر در این حوزه را بتوانیم به سرانجام مناسبی برسانیم .
به گزارش ایرنا ، پنجمین همایش سراسری هنرمندان پیشکسوت امروز پنجشنبه با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور، رضا معصومی راد مدیرکل فرهنگی و ورزشی سازمان برنامه و بودجه، عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و جمعی از اعضای هیات مدیره ، امین عارف نیا مشاور وزیر و مدیر کل دفتر حوزه وزارتی وزارت ارشاد ، بیش از 120 هنرمند پیشکسوت و خانواده های آنها در هتل مارینای جزیره کیش برگزار شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار