معاون اجتماعی فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت : در ادامه طرح برخورد با تخلفات رانندگی در هفته های گذشته نیروهای پلیس راهور از ابتدای هفته با حضور در میدان ها و خیابانهای کیش با رانندگان متخلف برخورد جدی خواهند داشت .
کد خبر: ۳۸۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱ 26 February 2017
به گزارش تابناک کیش: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت : در ادامه طرح برخورد با تخلفات رانندگی در هفته های گذشته نیروهای پلیس راهور از فردا شنبه با حضور در میدان ها و خیابانهای کیش با رانندگان متخلف برخورد جدی خواهند داشت .

سرگرد یونس شعبانیان فرهنگ رانندگی در کیش را در کشور زبانزد عنوان کرد و افزود :نباید اجازه دهیم تا برخی از افراد با تخلفات رانندگی در شهر این فرهنگ را خدشه دار کنند .
وی تصریح کرد : در این طرح نیروهای پلیس راهور با حضور در میدان ها و خیابانها با تخلفات رانندگی همچون
نبستن کمربند ، بوق زدن ، صحبت کردن با تلفن همراه، رعایت نکردن حق تقدم در میدان، سبقت و سرعت غیر مجاز، نداشتن بیمه شخص ثالث برخورد جدی خواهند کرد.
شعبانیان افزود : کیشوندان و گردشگران همانگونه که از قبل به قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش احترام می گذاشتند در آینده نیز باید این رفتار را بیش از پیش تقویت کنند تا فرهنگ زیبای منحصر به فرد رانندگی در کیش همچنان منحصر به فرد بماند .
معاون اجتماعی نیروی انتظامی کیش به ایرنا گفت : این طرح ادامه دار خواهد بود و تمامی عوامل پلیس بطور مستمر و جدی با تخلفات رانندگی برخورد خواهند کرد .
طرح برخورد با رانندگان متخلف از هفتم بهمن ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد .
جزیره کیش با وسعت 91.5 کیلومتر مربع در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده و سالانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار