مسئول بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش از کشف و معدوم کردن یک هزار و 980 کیلو مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در جزیره کیش خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶ 26 February 2017
به گزارش تابناک کیش: مسئول بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش از کشف و معدوم کردن یک هزار و 980 کیلو مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در جزیره کیش خبر داد. مرکز توسعه سلامت کیش ،خلیل علیرضایی گفت : بازرسان بهداشت محیط این مرکز در بازدیدهای به عمل آمده از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی موفق به جمع آوری این مواد فاسد و تاریخ گذشته شدند.
وی افزود: در این بازدید ها که از مراکزی همچون رستوران ها و مراکز توزیع مواد غذایی صورت گرفت بهداشت فردی و محیط کار نیز مورد بررسی و نظارت قرار گرفت .

مسئول بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت از مردم خواست تا در هنگام خرید مواد غذایی به تاریخ تولید و انقضاء آن توجه و از مصرف مواد تاریخ گذشته به جد خودداری کنند .

وی گفت: 689 مورد بازدید از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی آرایشی بهداشتی ، پنج مورد معرفی به دادگاه ، 28نمونه برداری از مواد غذایی، 14مورد نمونه برداری میکروبی و هفت مورد نمونه برداری شیمیایی از آب آشامیدنی ، 14نمونه برداری از نان ،صدور یک هزار و 114کارت بهداشتی، 2 مورد رسیدگی به شکایات مردمی از شاخص ترین فعالیت های انجام شده این مرکز در بهمن ماه امسال بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار