رئیس سازمان برنامه و بودجه به اتمام پروژه راه‌آهن آستارا ـ آستارا اشاره کرد و گفت: پیگیری اجرای پروژه راه‌آهن رشت ـ آستارا در حال انجام است.
کد خبر: ۳۹۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 16 March 2017
به گزارش تابناک : محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه احداث راه‌آهن رشت ـ قزوین با اشاره به اینکه رؤسای جمهور کشورهای شمالی مانند روسیه و جمهوری آذربایجان در دیدار با رئیس جمهور ایران انتظار خود مبنی بر راه‌اندازی راه‌آهن شمال ـ جنوب ایران بیان می‌کنند اظهار کرد: پروژه راه‌آهن آستارا ـ آستارا به اتمام رسیده و اجرای پروژه راه‌آهن آستارا ـ رشت در حال پیگیری است.

وی بر تسریع روند اجرای پروژه راه‌آهن رشت ـ قزوین تأکید کرد و افزود: پروژه مذکور باید قبل از اتمام فعالیت دولت یازدهم به اتمام برسد و فعالیت‌ها برای مردم قابل مشاهده باشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه مردم باید اقدام‌های انجام شده را مشاهده کنند تا قابل قبول باشد، تصریح کرد: برخی از فعالیت‌ها در حال انجام است و اگر کسی آن را حس نمی‌کند به معنای آن نیست که اقدامی انجام نشده است.

نوبخت، اجرای پروژه راه‌آهن رشت ـ قزوین را از پروژه‌های بسیار دشوار خواند و بیان کرد: احداث راه‌آهن رشت ـ قزوین با ساخت یک راه جاده‌ای متفاوت است و باید تمام مسیر آماده باشد تا به بهره‌برداری برسد.



منبع : میزان
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار