مربی سابق تیم ملی اعلام کرد: «من خودم رفتم و به خاطر همین کار، حرف و دشنام از هموطنام کم نشنیدم ولی فدای سرشون، چون خیلی به گردن من حق دارن و گذر زمان همه چیرو مشخص میکنه.»
کد خبر: ۳۹۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳ 18 March 2017

به گزارش تابناک : پس از اصرار کارلوس کی روش به عدم حضور دستیاران و مترجم ایرانی اش در تمرینات تیم ملی گزارشی در مورد دلیل این ماجرا در خبرگزاری فارس منتشر شد.

در این گزارش عنوان شد که کی روش به خاطر اینکه دستیارانش حاضر نشده اند علیه برانکو ایوانکوویچ موضع بگیرند آنها را کنار گذاشته تا به سرنوشت علی کریمی دچار شوند.

کریمی که دل پری از کی روش دارد در این خصوص واکنش نشان داد و ضمن اینکه تاکید کرد دلیل جدا شدنش از تیم ملی اینگونه مسائل نبوده به نفرات ایرانی کادر کی روش توصیه کرده بروند و پشت سرشان را هم نگاه نکنند!

متن منتشر شده توسط علی کریمی را در ادامه می خوانید:

«این روزها حرف و حدیث های زیادی در مورد برکناری دستیاران ایرانی سرمربی به گوش می رسد که هر رسانه ای با تفکرات خاص خودش به این قضیه واکنش نشون میده، اگر این خبر بالایی درست است چرا این  موضوع زودتر از طریق رسانه ها یا خود مربیان مطرح نشد!!؟؟

من به شخصه فکر نمی کنم که جناب سرمربی چنین درخواست شرم آوری از دستیارانش کرده باشد، هر کدام از این مربیان بخشی از فوتبال ما هستن و برای فوتبال زحمت کشیدن و باید احترامشون در هر شرایطی حفظ شود و این از وظایف فدراسیون فوتبال هست که باید انجام شود!!

در جواب مطلب بالا باید عرض کنم من خودم رفتم و به خاطر همین کار، حرف و دشنام از هموطنام کم نشنیدم ولی فدای سرشون، چون خیلی به گردن من حق دارن و گذر زمان همه چیرو مشخص میکنه

دلایل رفتنم داره کم کم خودشو نشون میده و اگر این کارو کردم به خاطر این روزها بود، اگر الان هم من جای این بچه های خودمون بودم و این شرایط اتفاق میفتاد، این سرمربی که هیچ، کاپلو هم بود می رفتم و پشت سر خودم رو هم نگاه نمی کردم.

الان هم یه پیشنهاد دوستانه به این آقایون می کنم که به شخصیت خودتون احترام بزارین

آقای نکونام فکر کردین اگر در مصاحبه هام همیشه می گفتم و میگم کاش رابطه من و کارلوس فقط همان رابطه مربی و بازیکن می موند، چون دلیل داشتم و دلیلش الان برات فکر می کنم روشن شده!!

در پایان صحبتی هم با رییس فدراسیون که بدجور درگیر کارهای خدمت به فوتبال هستن و بدجور هوای مربیان ایران تیم ملی رو دارن!!!!

آقای تاج شما هم به لیست رییس های فدراسیونی اضافه شدین که تیم ملیشون به جام جهانی صعود کرده، پیشاپیش تبریک  افتخار کنین به خودتون، گذر زمان خیلی چیزارو مشخص خواهد کرد که به چه قیمتی موفق به این کار شدین!!!!؟

راستی یه سوال، مربیان ایرانی تیم ملی که اخراج شدن، با شکایت از فدراسیون میتونن حق و حقوق خودشونو بگیرن؟؟؟؟!



منبع : ساعت 24

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار